جهان

فرامین جدید داعش در موصل:

لباس پاکستانی بپوشید،دختران خود را برای جهاد نکاح آماده کنید
بغداد- ایرنا-  ۸ اسد – باختر
براساس فرمان جدید گروه  داعش به ساکنان شهرموصل عراق اهالی ولایت نینوا و مرکز آن موصل، از این پس فقط بایدلباس های پاکستانی به تن کنند.
به گفته ایرنا و گزارش شاهدان عینی در موصل گزمه های گروه داعش از روز (دوشنبه) با حمله به فروشگاه های لباس در موصل، البسه های داخل آن را خارج و مصادره کرده و همچنین دروازه های فروشگاه ها تعطیل شده را شکسته و لباس های داخل آن را خارج کرده اند.
این تازه ترین فرمان افراد گروه  داعش است که براساس آن، هر شهروندی که از این پس لباس های معمولی به تن کند، دستگیر شده و مجازات خواهد شد؛ البته هنوز نحوه و میزان مجازات آن اعلام نشده است.
افراد این گروه ، همچنین یکشنبه شب به مردم محلی اعلام کردند که تا پایان تعطیلات عید فطر فرصت دارند دختران شان را برای جهاد نکاح به افراد مسلح  گروه داعش آماده کنند.
آنها از طریق بلندگوها این موضوع را به اطلاع مردمی رساندند که روز دوشنبه اجازه نیافتند نماز عید فطر را بخوانند.
خبر دیگری که از موصل رسیده اینکه در دو روز گذشته عملیات سرشماری زنان و معاینه آنان برای تصدیق انجام ختنه، توسط افراد گروه داعش در ولایت نینوا آغاز شده است.
گفته می شود داعش برای انجام این کار، تعدادی از زنان عضو این گروه را از تونس وسوریه به کار استخدام کرده است. تصامیم وفرامین گروه  داعش، هراس و رعب را بر سراسر شهرموصل حاکم کرده و مردم عادی از مجازات  داعش که بعضاْ با اعدام و مرگ همراه است، وحشت دارند.
همچنین عناصر گروه  داعش دراین روزها سرگرم تخریب و انهدام  اماکن مقدسه و مساجد در نینوا و مرکز آن موصل هستند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا