سیاست

اعلامیۀ مطبوعاتی در پیوند به حملۀ تروریستی در شهر قندهار

کابل باختر 2جوزا
تروریستان به ادامه جنایات شان علیه مردم افغانستان، می‌خواستند  دو کانتینر، مواد انفجاری را در شهر قندهار جابه‌جا کنند و در این ماه مبارک مردم ما را هدف جنایت بزرگ قرار دهند که از سوی نیروهای شجاع امنیتی کشف شد. اما با تأسف، هنگام خنثی‌سازی این محموله، در یکی از کانتینرها انفجار رخ داده که از اثر آن شماری از مردم روزه‌ دار شهید و تعدادی زخمی گردیدند.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، تروریستان براساس باورهای غلط خویش علیه مردم ما، سلسلۀ از ایجاد وحشت را آغاز کرده اند که نظر به آن به‌شمول تأسیسات، زیربناها و مکاتب، بالای مراکز دینی و آموزشی، مساجد، میدان‌های ورزشی و بازارها، حملات تروریستی انجام می‌دهند. مردم افغانستان در همکاری با حکومت، به تروریستان اجازه نخواهند داد که مسیر پیشرفت و ترقی این کشور را تغییر دهند.
رئیس‌جمهور غنی به‌خاطر روی‌داد مذکور، اقدامات اداره‌های کشفی را جهت جلوگیری از تلفات بیشتر قابل قدر دانست و بار دیگر تأکید ورزید که تروریستان از طریق اعمال غیرمشروع و ضد بشری، به اهداف شوم‌شان نمی‌رسند و در هرکجا از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی هدف قرارگرفته و سرکوب خواهند شد.
رئیس‌جمهور کشور حملۀ تروریستی یادشده را تقبیح می‌نماید و مراتب تسلیت و هم‌دردی خویش را به خانواده‌های قربانیان این رویداد ابراز داشته، به شهدا جنت فردوس و به مجروحین صحتمندی کامل استدعا می‌دارد.# ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا