سیاست

نماینده گان ولسوالی گرم سیر هلمند مشکلات شانرا با وزیر داخله مطرح کردند

کابل باختر12 جوزا
شماری از بزرگان قومی ولسوالی گرم سیر ولایت هلمند، مشکلات امنیتی ومحیطی شان را با وزیر داخله درمیان گذشتند.
دفترمطبوعاتی وزارت امورداخله به آژانس باختر خبر داد، در دیداری که شماری از علما، متنفذین و بزرگان ولایت هلمند با وزیر امور داخله، داشتند، بزرگان قومی ولسوالی گرم سیر آن ولایت چالشها و مشکلات شان را به وزیر امور داخله ارایه نموده خواستار رسیدگی به مشکلات شان شدند.
در همین حال وزیر امور داخله کشور ضمن خوش آمدید به بزرگان قومی ولسوالی گرم سیر ولایت هلمند گفت که این وزارت هیأتی را به هدف بررسی مشکلات به ولایت هلمند می فرستد تا چگونگی مشکلات مردم را در این ولسوالی مورد بررسی قرار داده و به مشکلات مردم در این ناحیه رسیدگی نمایند.
وزیر امور داخله، با بیان این که دولت و وزارت امور داخله از همکاری و حمایت مردم قدردانی می کند و پیوسته در تلاش است تا افراد و اشخاص صادق، کارفهم و متعهد به پست های مهم دولتی و امنیتی گماشته شوند، گفت که مراجعه مردم به کابل و شریک سازی مشکلات شان با دولت، به این معنا است که مردم همکار دولت و نیروهای امنیتی خویش اند و می خواهند که در بهبود وضعیت امنیتی همکار باشند.
وزیر امور داخله، از مراجعه بزرگان ولسوالی گرم سیر ولایت هلمند به وزارت امور داخله قدردانی کرد و از آنان خواست که در تامین امنیت هلمند همکار دولت بوده و به گروه های تروریستی و باند های جنایت کار اجازه ندهند که اوضاع را برهم زده و مانع پیشرفت و ترقی هلمند در سایر عرصه ها گردند. بر مبنای یک خبر دیگر: وزیر امور داخله کشور، امروز با مسوولان پولیس ترافیک، دیدار نموده و مشکلات ترافیکی کابل را با آنان مورد بررسی قرار داد.
وزیر امور داخله، با تاکید بر لزوم ایجاد اصلاحات در ترافیک کابل، به مسوولان پولیس ترافیک کابل هدایت داد تا در جهت رفع چالش ها و رسیده گی به مشکلاتی که از این ناحیه وجود دارد، اقدامات عاجل روی دست گرفته و طرح های تازه یی برای بهبود وضعیت ترافیکی کابل در نظر گرفته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا