سیاست

تظاهرات شهروندان کابل پیام روشن و واضح برای دشمنان داشت

کابل باختر 20 عقرب
تظاهرات امروز شهروندان کابل اگر خواست های را در برابر دولت قرار داد، از جانب دیگر پیام روشن و واضح برای دشمنان مردم افغانستان داشت که ملت یک پارچه ومتحد می باشد .
گزارشگر آژانس باختر مینگارد: امروز شهروندان در اعتراض به عمل شنیع جنایت ضد بشری گروه های هراس افگن تظاهرات را به را انداختند  و با حرکت مدنی و کاملاً دموکراتیک خواست های شان از دولت مطرح نمودند .
این حرکت نمادی از وحدت ملی بین اقوام ساکن درافغانستان  بود حضور طیف های مختلف درین حرکت مدنی پاسخ روشن به تفرقه افگنانی بود می خواهند با بذر تخم نفاق قومی ومذهبی مردم افغانستان را به جان هم اندازند آب گل الود کنند و ماهی مراد بگیرند ، هزاره ها  دراین تظاهرات تنها نبودند بل شهروندان از طیف وقوم ومذهب درتظاهر اشتراک داشتند وهمه به یک صدا دادخواهی می کردند  تا جانیان به کیفر اعمال شان برسند.
جانیان که حامیان بیرونی دارند و نباید در برابر آنها گذشت گردد، آنان با قساوت زن ، مرد ، کودک ، پیروجوان این سرزمین می کشند، باید کشته شوند.
شهروندان همه چه تاجک، چه ازبک و هزاره و پشتون سنی و شعیه و اهل هنود همه ماتم دار بودند و چنان  به دشمن و حامیان آنان نشان دادند که مرگ یک افغان ماتم تمام مردم این کشور است .
پس باید دشمن شرم کند و ایجاد تفرقه و نفاق دراین ملت دست بردارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا