سیاست

چگونگی عرضه خدمات و اصلاحات در میدان هوایی بین المللی حامد کرزی، بررسی شد

کابل/۳۰ سرطان /باختر
نشستی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، چگونگی عرضه خدمات و اصلاحات در میدان هوایی بین المللی حامد کرزی را مورد بررسی قرار داد.
در این نشست که پیش ازچاشت امروز از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد، ابتدا جنرال سید عمر صبور رئیس عمومی میدان هوایی بین المللی حامد کرزی، گزارش اصلاحی خویش را به رئیس جمهور ارائه کرد.
رئیس جمهوری پس از استماع گزارش متذکره، تاکید کرد که خدمات در میدان هوایی بین المللی حامد کرزی باید معیاری و مشکلات مشتریان حل شود.
وی با بیان این که معیارهای بین المللی مراعات و مبارزه جدی با فساد صورت گیرد، گفت که به نظم و دسپلین توجه شود و نهادهای مسوول میدان هوایی تفکیک شوند، از اقدامات غیرقانونی شرکت های متخلف جلوگیری شود و ادارات اضافی مورد شناسایی قرار گیرند.
رئیس جمهور به رئیس عمومی میدان هوایی بین المللی حامد کرزی هدایت داد که تمام فعالیت های این نهاد را مورد ارزیابی قرار دهد و طرح اصلاحی خویش را به ریاست جمهوری ارائه کند.
در اخیر این نشست، جنرال سید عمر صبور به رئیس جمهور اطمینان دادو گفت که برنامۀ اصلاحی میدان هوایی بین المللی حامد کرزی به گونۀ همه جانبه مورد تطبیق قرار خواهد گرفت.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا