جامعه

ساکنان حوزه سجان خواستار حل مشکلات شان اند

 

پلخمری 6 دلو باختر

راه عبور و مرور ساکنان حوزه سجان ولسوالی نهرین  مرکز آن ولسوالی پیش  از  یکسال به اینسو از سوی یک قوماندان مسلح غیر مسوول مسدود شد است.

غلام  رسول یک باشنده قریه  سقوی حوزه سجان آنولسوالی ضمن اظهار این  مطلب به آژانس باخترگفت، جاده های حوزه سجان منتهی به شهر ازماه جدی  سال گذشته بدینسو از سوی قوماندان پهلوان غفور یکی از قوماندانان مسلح غیر مسوول مسکونه قریه بزدره آنولسوالی بروی مردم قطع و اطفال از رفتن به مکتب واشخاص مریض بخصوص زنان به کلینیک  محروم وراه های مواصلاتی حوزه مذکور بروی مردم مسدود  است.

وی علاوه کردکه چهار روز قبل مقداری گندم را بااستفاده از چند راس مرکب به َآسیاب فرستاده  بودیم  فردیکه گندم راانتقال میداد درمسیر راه از سوی افراد پهلوان غفورمورد  لت و کوب قرارگرفت و مانع انتقال گندم به آسیاب شدند.

غلام رسول، پهلوان غفور را یک  مرد قاتل وانمود ساخته افزود که صرف نظر از قتل های که وی مرتکب شده درماه رمضان سال گذشته  سه تن از افراد بیگناه را در برابرمردم بقتل رسانده بود که تاکنون دولت در زمینه گرفتاری  و مرفوع شدن مشکلات امنیتی مردم هیچ اقدامی نکرده است.

سمونوال جمال ناصر قوماندان امنیه ولسوالی نهرین مشکلات محیطی را در آنوسوالی برخاسته از خصومت های شخصی دانسته و اطمینان دادکه بزودی در قسمت رفع مشکلات موجود اقدامات بنیادی را اتخاذ و عملی خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا