سیاست

معاون دوم رییس جمهور: تامین امنیت، نخستین اولویت حکومت وحدت ملی است.

کابل باختر9 قوس
سرور دانش معاون ریاست جمهوری امروز در دیدار با برزگان ولسوالی پسابند ولایت غور، مشکلات محیطی آنان را استماع کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: در این دیدار که قربان کوهستانی نماینده مردم غور در ولسی جرگه نیز حضور داشت، دیدار کنندگان درمورد مشکلات محیطی باشندگان مناطق مربوطه به وی معلومات دادند.
دیدار کنندگان، عدم امنیت و کم توجهی ادارات امنیتی را مشکل جدی باشندگان ولسوالی پسابند ولایت غور عنوان کرده و بر توجه ویژه حکومت و نهاد های امنیتی در جهت حل این مشکل تاکید ورزیدند.
به گفتۀ آنان، مسدود بودن راه های مواصلاتی منتهی به ولسوالی پسابند به دلیل نبود امنیت و وجود افراد مسلح غیر مسؤل، بر مشکلات مردم آن ولسوالی افزده و در اثر نا امنی های فزاینده، حدود یک هزار خانواده از مناطق خود متواری شده اند.
دیدار کنندگان همچنین اظهار داشتند که علاوه بر چالش های امنیتی، باشندگان منطقه یاد شده بنابه کمبود تعمیر مکاتب، مواد درسی و کمبود معاش ملعمین و دیگر موارد مورد نیاز، دچار مشکل می باشند.
سپس سرور دانش معاون ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه عدم امنیت یک مشکل عام است، گفت؛ تامین امنیت، نخستین اولویت حکومت وحدت ملی می باشد.
به گفته معاون رییس جمهور، چگونگی تأمین امنیت در سراسر کشور به خصوص در ولایات نا امن کشور تحت بررسی جدی قرار داشته و به زودی تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.
معاون رییس جمهور در پاسخ به دیگر خواسته ها و مطالبات باشندگان ولسوالی پسابند ولایت غور نیز گفت که دسترسی مردم به خدمات عمومی، رسیدگی به مشکلات محیطی آنان و محرومیت زدایی، جزء برنامه های کاری حکومت جدید می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا