جامعه

شاروالی کابل در تپه چهل دختران ناحیه سیزدهم پارک تفریحی می سازد

کابل 7 سرطان باختر
شاروالی کابل به منظور ایحاد و توسعۀ ساحات سبز، در ساحۀ تپه چهل دختران ناحیۀ سیزدهم کابل پارک تفریحی می سازد.
به همین هدف  از اول سال جاری تا کنون غرس انواع و اقسام نهال ها آِغازشده است واین برنامه جریان دارد.
داکتر مهتاب عالمی، معین خدمات شهری و محیط زیست شاروالی کابل که امروز از جریان کار درآن ساحه نظارت می کرد، گفت: شاروالی کابل براساس رشد متوازن نواحی تلاش دارد که برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت درخصوص ایجاد پارک های تفریحی و گسترش ساحات ساحات سبز رابه همکاری مردم تطبیق کند.
او افزود که شاروالی کابل درنظر دارد که در آینده نزدیک در تپۀ چهل دختران مکان تفرحی یی به مساحت 177595 مربع که شامل احاطه، سنگ‌فرش پیاده‌روها، حفر چاه آب، ذخیره‌گاه آب برای آبیاری، ایجاد سیستم آبیاره قطره یی و بارانی نصب دراز چوکی‌ها و وسایل بازی برای کودکان، میدان ورزشی فوتبال، تشناب‌های مردانه و زنانه، سایه‌بان‌ها، اتاق محافظ، چم‌کاری، غرس‌نهال و گل‌بوته‌ها، می شود را به شکل معیاری و اساسی ایجاد کند.
این هدف مشترک آروزی همه مردم و مسوولان بخش شهری است که با ساخت این مکان، علاوه بر ایجادمحل مناسب تفریحی برای باشندگان ناحیه سیزدهم؛ به زیبایی و توسعه ساحات سبز شهر کابل افزوده می شود.
همچنان اهالی ناحیه متذکره اعلام داشتند؛ به منظور تحقق فرهنگ بهتر شهری،به ویژه در ایجاد و گسترش ساحات سبز، شاروالی کابل را یاری می رسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا