سیاست

احمدضیا مسعود: مشارکت و هماهنگی با نهادهای جامعه مدنی، حمایت و تقویت آنان، بخشی حکومتداری خوب میباشد

کابل باختر 21 جدی
احمد ضیا مسعود نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب امروز با شماری از اعضای نهاد های فرهنگی، جامعه مدنی، جوانان، دانشجویان و روشنفکران ولایت پنجشیر دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر، در این دیدار اعضای نهاد های جامعه مدنی پنجشیر خواهان تامین عدالت اجتماعی، رعایت قانون اساسی و قوانین دیگرشده و خواهان احترام به فیصله مجلس نمایندگان که مظهر اراده مردم دانسته میشود، در قسمت توزیع تذکره های برقی شدند.
آنان با بیان اینکه شهروند مسوول حق نظارت از اجرایی کار حکومت را دارد گفتند: هر شهروند کشور مطابق به قانون اساسی حق دارند تا ابراز نظر و ابراز رای کنند. ایشان خواهان حمایت از نهاد های جامعه مدنی و جوانان و روشنفکران  آن ولایت از سوی نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور کشور گردیدند.
احمد ضیاء مسعود نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور در برابر این اظهارات  بیان داشت « بخشی از فعالیت های اصلاحات و حکومت داری خوب، مشارکت و هماهنگی با نهادهای جامعه مدنی، حمایت و تقویت آنان می باشد بنابرین ما تلاش می نمایم تا عدالت اجتماعی به گونه همسان تامین گردیده و نهاد های مدنی به عنوان  نیرو ونهاد ناظر براعمال حکومت واقف باشند تا شهروندان کشور به صورت یکسان از عرضه خدمات بهتر سود ببرند.»
همچنان نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور بیان داشت که،  ارتباط و هماهنگی گروهای سیاسی و نهاد های جامعه مدنی در یک محور میتواند حقوق مساوی را تبیین کند و در مطابقت به قانون اساسی فعالیت های ساختار مندی در کشور داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا