سیاست

رئیس جمهور کرزی با تعدادی از جوانان نهاد “ځوان حرکت” دیدار کرد

کابل باختر 23 حمل
حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز با شماری از جوانان ولایات کندهار، زابل، پکتیا، غزنی و کابل، در ارگ دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار جوانان مذکور در مورد فعالیت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شان در چوکات نهاد  "ځوان حرکت" به رئیس جمهور کشور معلومات دادند.
آنان برگزاری موفقانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا های ولایتی را به رئیس جمهور کشور و مردم افغانستان تبریک گفتند و آنرا نتیجه سعی و تلاش خستگی ناپذیر و رهبری مدبرانه رئیس جمهور کرزی دانستند.
این جوانان از تلاش های رئیس جمهور کشور در راستای پیشرفت و ترقی افغانستان در بیشتر از ۱۲ سال گذشته تقدیر و ستایش بعمل آوردند.
آنان اظهار امیدواری نمودند که حکومت بعدی نیز با ارایه خدمات و انکشاف متوازن در سراسر افغانستان در تمام عرصه ها بخصوص معارف و تحصیلات عالی تلاش نماید.
در مقابل حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان طی سخنانی گفت که شما آینده افغانستان هستید و آینده افغانستان به دستان توانا و به همت والای شما ساخته میشود.
رئیس جمهور کشور گفت که افغانستان خانه مشترک همه افغانهاست، مردم افغانستان در طول تاریخ، وحدت ملی و یکپارچگی این سرزمین را حفظ کرده اند و یقیناً موفقیت این کشور در وحدت و یکپارچگی آن نهفته است.
حامد کرزی گفت که شما جوانان منحیث نیروی متحرک، توانا و فعال جامعه در عقب حکومت و رئیس جمهور آینده ایستاده شوید و افغانستان را به طرف ترقی و پیشرفت بیشتر سوق دهید.
در اخیر این دیدار نهاد ځوان حرکت، به منظور ستایش از تلاش ها و خدمات قابل قدر رئیس جمهور کشور در جریان بیشتر از ۱۲ سال گذشته، لوح تقدیر را که در آن به حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان سمبول وحدت ملی خطاب گردیده است، اهدا نمود.
در این لوح تقدیر نگاشته شده است: پس از بحران سیاسی و اختناق دراز مدت در افغانستان، تحت رهبری مدبرانه و مبتکرانه شما ملت بزرگ افغانستان در یک گلیم بزرگ جمع گردیدند و افغانستان پس از مدت زیادی بی باوری و بی اعتمادی یکبار دیگر همتراز کشور های دیگر گردید و بیرق با عظمت آن در تمام گوشه های جهان به اهتزاز در آمد. نهاد "ځوان حرکت" تمام فعالیت های شما را که در نتیجه آن ملت متفرق ما متحد گردید، تقدیر می نماید و با نوشتن این چند سطر شما را سمبول وحدت ملی خطاب می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا