سیاست

رئیس اجرائیه با شماری از وکلا و بزرگان ولایت تخار دیدارکرد

کابل باختر/2/ دلو
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، روز جمعه با شماری از وکلای مردم تخار در شورای ملی، اعضا و رئیس پیشین شورای ولایتی این ولایت در محل اقامت خویش دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر، چالش‌های امنیتی، بیکاری و فقر روز افزون در این ولایت، محور گفتگوهای بزرگان ولایت تخار با رئیس اجرائیه کشور را تشکیل می‌داد.
آنان با ابراز نگرانی از نا امنی‌های روز افزون در این ولایت، از رئیس اجرائیه کشور خواستند تا در راستای تامین امنیت و بهبود وضعیت زندگی آنان توجه نمایند.
هم‌چنان بیکاری حاکم بر این ولایت و مشکلات ناشی از آن مساله دیگری بودکه وکلا و بزرگان ولایت تخار از آن یاد نموده و خواستار حل آن گردیدند.
رسیدگی به کاستی‌های موجود در عرصه‌های صحت و آموزش و پرورش و فراهم نمودن زمینه‌ها برای بورسیه‌های تحصیلی به جوانان و جذب کادرهای این ولایت در ادارات و نهادهای دولتی، خواست‌های دیگر آنان را از رهبری حکومت وحدت ملی و به خصوص رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان تشکیل می‌داد.
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه با تایید مشکلات و چالش‌ها در کشور و به ویژه  درولایت تخار، تاکید کردکه حکومت متعهد به تامین امنیت و ارائه خدمات لازم برای بهبود زندگی مردم این ولایت و تمام شهروندان کشور می‌باشد.
رئیس اجرائیه بزرگ‌ترین عامل برای غلبه بر مشکلات و چالش‌های موجود در کشور را اتحاد و همدلی میان مردم و حمایت همه جانبه آنان از حکومت و تلاش حکومت برای حفاظت از جان و مال مردم عنوان نمود.
وی در همین‌حال اطمینان دادکه حکومت افزون بر توجه جدی برای تامین امنیت و ثبات در کشور، تلاش می‌نماید تا با همکاری جامعه بین المللی زمینه‌های مناسب برای اشتغال زایی، بورسیه‌های تحصیلی و مبارزه همه جانبه با فقر و بیکاری را رویدست گرفته و عملی نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا