امنیت

آيساف : عمليات در قندهار منتج به گرفتاري يك سر گروپ طالبان شد

كابل باختر 29 حمل
منابع خبري ايساف ميگويندنیروهای امنیتی افغان وائتلاف درجریان یک عملیات درولسوالی پنجوایی ولایت کندهاریک سرگروپ طالبان را با یک طالب مسلح  دیگرگرفتار كردند.
این سرگروپ به هماهنگ نمودن واشتراک در حملات برعلیۀ نیروهای امنیتی افغان وائتلاف در سرتا سرولسوالی پنجوایی متهم میباشد این شخص سلاح و لوازم نظامی را برای استفاده درعملیات های شورشی تدارک نموده و تجربۀ در خصوص ساختن و تعبیه نمودن ماین های در خبر نامه همچنان تذكر رفته  دیروز، نیروهای امنیتی افغان وائتلاف امروز  در عملیات برای جستجوی یک عضو كليدي  تحرک اسلامی ازبکستان در ولسوالی درۀ صوف پایان ولایت سمنگان راه اندازی نمودند دوطالب مسلح  را گرفتارنمودند. این سرگروپ فعالیت های طالبان  را درمنطقه هماهنگ نموده وشخصاً حملات مغلق را برضد نیروهای افغان وائتلاف و همچنان مردمان ملکی برنامه ريزي ميكرد
طبق يك خبر ديگر
، نیروهای امنیتی افغان وائتلاف درجریان یک عملیات که برای جستجوی یک سرگروپ طالبان درولسوالی وایگل ولایت نورستان راه اندازی شده بود دو  عضو گروه طالبان  را ازبین بردند. گفته میشود که این سرگروپ محرك اصلي وقايع ضد دولتي  درولسوالی وایگل بوده است.
و در عمليات ديگر در ولايت ارزگان ، یک ذخیرۀ مواد ساخت ماین کنارجادۀ راپيدا كردند. نیروهای مشترک تمام اقلام تصرف شده را درهمان محل ازبین بردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا