امنیت

محمد كريم خليلي: ايجاد حكومتداري خوب نقش زيادي در تقليل مشكلات مردم خواهد داشت

كابل باختر4اسد

شماری از بزرگان و معززین ولایت میدان وردک، بعد از ظهر امروز بامحمد کریم خلیلی معاون دوم رییس جمهور دیدار نمودند.

به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، دراین دیدار که حاجی موسی هوتک وزیر مشاور رییس جمهور  و برخی از اعضای شورای ولایتی میدان وردک نیز حضور داشتند، دیدار کنندگان یک سلسله مشکلات محیطی باشندگان آن ولایت را با معاون رییس جمهور درمیان گذاشته و خواستار توجه دولت شدند.

آنان اظهار داشتند فعالیت مخالفان مسلح دولت و شبکه های تروریستی درمناطق مختلف ولایت میدان افزایش یافته و عبور و مرور مسافران از این مسیر با مشکل مواجه شده است.

به گفته آنها ضعف عملکرد مسؤلان محلی در تامین امنیت زمینه را برای فعالیت های بیشتر مخالفان مسلح و شبکه های تروريستي فراهم نموده و این سبب گردیده که گسترش نا امنی ها درمناطق مختلف این ولایت افزوده شود.

بزرگان و موسفیدان ولایت میدان وردک ازعدم توجه به برنامه های انکشافی و باز سازی در آن ولایت شکایت نموده و اظهار داشتند که استخدام کارکنان دولتی در ادارات محلی ولایت میدان نیز بیشتر جنبه سیاسی گرفته است.

غصب زمین توسط زور مندان و عدم توجه به مشکلات کسانیکه ملکیت های آنان توسط غاصبان زمین غصب شده است از دیگر مشکلات باشندگان ولایت میدان وردک برشمرده شد.

دیدار کنندگان از هیأت رهبری دولت تقاضا نمودند تا درجهت تامین امنیت این ولایت، چگونگی عملکرد اداره محلی و رسیدگی به دیکر مشکلات مردم آن ولایت توجه جدی نماید.

سپس محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با بزرگان و معززین ولایت میدان وردک اظهار داشت که دیدگاه من همیشه این بوده است که ایجاد حکومتداری خوب از طریق وجود مسئوولین با داریت نقش زیادی در تقلیل مشکلات مردم خواهد داشت.

   معاون رییس جمهور از رسیدگی به خواسته ها و مشکلات باشندگان آن ولایت اطمینان داده و افزود که مشکلات آنان به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و  با رییس جمهور نیز در این ارتباط صحبت خواهد نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا