امنیت

وزارت های دفاع وداخله سال آینده را از لحاظ امنیتی یک سال بهتر پیشبینی میکنند

کابل باختر 15 جدی
مسوولان امنیتی کشور می گویند که حملات تهاجمی نیروهای امنیتی ودفاعی افغانستان درمقابل مخالفان مسلح درفصل زمستان مانند فصل تابستان همچنان  ادامه خواهد داشت.
مسولان مطبوعاتی وزارت های داخله ودفاع میگوید: فشار ها بالای مخالفان مسلح  ادامه می یابد تا ضعیف شوند وقدرت گذشته را نداشته باشند.
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله به این باور است که درعملیات شفق 2 هدف اساسی از بین بردن هسته های مخالفان مسلح و افراد کلیدی آنان خواهد بود.
وی تذکر داد که این عملیات کامیاب بوده واهداف تعیین شده از سوی آنان بدست آمده است. ( عملیات شفق 2 ) اوایل ماه قوس در سیزده ولایت کشور آغاز شده است .
صدیقی افزود: هدف اساسی این است که بالای دشمن فشار وارد شود تا آنان قدرت تحرک را دربهارآینده نداشته باشند ودر جا های که فعالیت دارند به کلی رانده شوند .
همه ساله در کشور در فصل زمستان عملیات کمتر صورت میگیرد اما امسال مسئولان امنیتی می  گویند اقدامات نظامی علیه مخالفان مسلح زیاد تر خواهد بود .
محمد رادمنش ، معاون سخنگوی وزارت دفاع افغانستان نیز دراین مورد ابراز نظرنموده ومی گوید که بیست ویک عملیات در هژده ولایت  این کشور جهت از بین بردن هراس افگنان در برنامه است و سال آینده از نظر امنیتی ، سال بهتر خواهد بود و هراس افگنان محلاتی که به نام آموزش وپرورش وتبلیغات دارندباید از بین برده شود وعملیات شفق 2 به همین منظور در زمستان امسال ادامه دارد وسال اینده را پیش بینی می کنم که سال بهتر خواهد بود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا