سیاست

محمد اشرف غنی رییس جمهور با شماری از بزرگان سیاسی و نمایندگان احزاب در اسلام آباد دیدار کرد

کابل باختر 7 سرطان
محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در جریان سفرش به پاکستان عصر دیروز با بلال بوتو زرداری، شهباز شریف، مریم نواز، آفتاب احمد خان شیرپاو، محمود خان اچکزی، سراج الحق و مولانا فضل الرحمن بزرگان و نمایندگان احزاب مختلف آن کشور، دیدارهای جداگانه داشت.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار ها بزرگان سیاسی متذکره با خوش آمدید به محمد اشرف غنی رییس جمهور ، سفرش را به پاکستان در راستای بهبود روابط و ایجاد فضای اعتماد میان دوکشور مفید خواندند و همچنان بر ایجاد مناسبات بهتر و دوستانه میان افغانستان و پاکستان تاکید کردند.
رییس جمهور کشور و بزرگان سیاسی نامبرده، در رابطه به روابط همه جانبه میان دوکشور، همکاری های منطقه یی، از میان بردن فقر، امنیت، ثبات، رشد اقتصادی و احترام به اصل روابط دولت با دولت، بحث و گفت وگو کردند. همچنان تاکید شد که روابط دوکشور باید بر اصل احترام به استقلال ملی همدیگر، استوار باشد.
رییس جمهور کشور با ابراز امتنان از مهمان نوازی مردم و حکومت پاکستان، گفت که افغانستان به شمول پاکستان با تمامی کشورهای منطقه و جهان بر اساس معیار های بین المللی پذیرفته شده خواهان روابط خوب و مناسبات دوستانه می باشد.# جاوید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا