آموزش

مسوولان وزارت معارف و رادیو و تلویزیون ملی روی کیفیت برنامه‌های آموزش از راه دور بحث کردند

کابل/ 3 ثور/ باختر
دکتور محمد میرویس بلخی سرپرست وزارت معارف و اسماعیل میاخیل رییس عمومی رادیو و تلویزیون ملی، پیرامون آغاز نشرات آموزش از راه دور، بحث کردند.
به گزارش آژانس باختر٬ در این دیدار، دکتور بلخی بر نشر منظم تدریس از راه دور از طریق این تلویزیون در مرکز و ولایت های کشور، تاکید کرد.
وی افزود که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن تعلیم و تربیه در حالت اضطرار، این طرح برای 3 ماه درنظر گرفته شده است که در صورت به تعویق افتادن بازگشایی مکاتب، تعلیم دچار سکتگی نشود.
دکتور بلخی بر این مهم تصریح کرد که وزارت معارف متعهد است تا در ایام تعطیلی مراکز تعلیمی، با امکانات موجود روند تعلیم و تربیه را ادامه دهد.
رییس عمومی رادیو و تلویزیون ملی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از تدوام روند تعلیم در ایام قرنطین و رخصتی، این رسانه را همکار معارف توصیف کرد.
وی افزود که تلویزیون و رادیوی ملی در مرکز و 34 ولایت کشور نشرات دارد که در حال حاضر این ظرفیت آماده به کارگیری در مسیر تعلیم به اطفال افغانستان است.
گفتنی است: نشر برنامه‌های آموزشی از طریق تلویزیون معارف در کابل و تلویزیون ملی در مرکز و 34 ولایت کشور صورت خواهد گرفت، همچنان رادیوهای محلی و شماری از تلویزیون‌های خصوصی در این راستا با معارف همکار استند.
احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا