اخبارصحت

مسوولان صحت عامۀ لوگر از شیوع و گسترش موج تازۀ ویروس کرونا در آن ولایت خبر می دهند

پل علم/ 9جوزا/ باختر

به خاطر مبارزه با موج سوم‌ ویروس کرونا و کاهش گسترش ویروس و مدیریت بهتروضعیت موجود، تمام پوهنتون ها، مکاتب، کورس های آموزشی اعم از دولتی و خصوصی، در لوگر نیز برای دوهفته رخصت شد تا از گسترش بیشتر ویروس کرونا جلوگیری به عمل آید.

به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛ مسوولان صحی لوگر خواهان رعایت اصول و وقایه از ویروس کرونا چون حفظ فاصله اجتماعی، شستن دست ها و استفاده از ماسک شدند، اما مردم آن ولایت هیچ اعتنایی به خطرهای این ویروس ندارند.

مسوولان ریاست صحت عامۀ لوگر از شیوع و گسترش و سیرصعودی موج تازۀ ویروس کووید 19 در آن ولایت خبر می دهند و از همه شهروندان پل علم می خواهند که با جدیت کامل در امر مبارزه با این ویروس مهلک همه نکات صحی را در نظر بگیرند.

 داکتر صفی الله ناصری، مسوول سرویلانس صحت عامۀ لوگر به آژانس باختر گفت که در جریان یک هفتۀ اخیر بیش از صد تن در لوگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و آمار مرگ ومیر آن نیز چند برابر افزایش یافته است.

وی افزود: این نشانۀ سیر صعودی گسترش ویروس را نشان می دهد و باید مردم نکات صحی را در نظر بگیرند.

مسوولان صحت عامۀ لوگر می گویند که از زمان شیوع ویروس کرونا تاحال درحدود یک هزار ودوصد وچهارده تن در لوگر به این ویروس مبتلا شده اند که هفتصد و چهل وچهار تن آنان بهبود یافته است و چهل ونه تن دیگر فوت کرده است و تاکنون بیش از چهارهزار وپنجصد وچهل ونه رویداد مشکوک ثبت شده است. شکریه اعظیمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا