جامعه

چهارپروژه انکشافی درپروان به بهره برداری رسید

چاریکار/ باختر/ 17/ قوس
چهارپروژه انکشافی درولایت پروان به بهره برداری سپرده شدو همزمان کار سه پروژه دیگر آغازشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، ساختمان های اداری ریاست شهر سازی و امور مهاجرین و عودت کنندگان و دو سالون اجتماعی درمرکز پروان با هزینه شصت و هفت میلیون افغانی ازطریق برنامه تحکیم ثبات وزارت شهرسازی و اراضی ساخته شده است وهمچنان کار اعمار مکتب شانزده صنفی درروستای توپ دره مرکز پروان و ساختمان دو مکتب دیگر درولسوالی شیخ علی با هزینه هشتادو سه میلیون افغانی آغاز شد.
درمراسم افتتاح این پروژه ها سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان درمورد برنامه ها و پالیسی آن وزارت درقبال رسیدگی به عودت کنندگان صحبت کرد و گفت که افتتاح این ساختمان درجهت رسیدگی به مشکلات اداری عودت کنندگان ممد واقع خواهد شد.
درهمین حال معین وزارت شهرسازی و اراضی هم صحبت کرد وگفت که به اساس هدایت رییس جمهور کشور وزارت شهر سازی و اراضی همه پروژه های انکشافی را به طور تخصصی طرح و دیزاین و تطبیق میکند تا پروژه ها با کیفیت و معیاری باشد.
ازسوی دیگر فضل الدین عیار والی پروان از وزارت های شهرسازی واراضی و امور مهاجرین و عودت کنندگان به خاطر تطبیق این پروژه ها تشکر کردو گفت که تطبیق این پروژه ها نشاندهنده تعهد دولت برای مردم ولایت پروان است.
ختم/ خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا