امنیت

سخنگویان دفاع و داخله: 31 مخالف مسلح در بیست و چهار ساعت گذشته کشته شده اند

کابل 8 سرطان باختر
سخنگویان وزارت های داخله و دفاع امروز در یک نشست مشترک خبری، وضعیت امنیتی بیست وچهار ساعت گذشته را به خبرنگاران بیان داشتند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، درین نشست خبری ابتدا دولت وزیری معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی صحبت کرده گفت، عملیات که دیروز در 9 ولایت کشور آغاز شده بود همچنان ادامه داشته و در بیست و چهار ساعت گذشته در نتیجه این عملیات ها 25 مخالف مسلح کشته شده، 14 تن زخمی گردیده و سه نفر دیگر آنها اسیر شده اند.
به گفته وی در جریان 24 ساعت گذشته 7 نفر از نیروهای اردوی ملی نیز شهید شده اند.
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله در مورد عملیات های پولیس در 24 ساعت گذشته معلومات داده گفت، درین عملیات ها سه مسلح مخالف مسلح در بغلان مرکزی کشته شده و عملیات پولیس در ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز بخاطر پاک سازی این ولسوالی از وجود مخالفان کماکان ادامه دارد.
به گفته صدیقی سه ماین گذار در مسیر ولسوالی شاه ولی کوت ولایت کندهار حین جابجای ماین کشته شده و در ولایت های غزنی و خوست نیروهای پولیس 53 کیلو گرام مواد مخدر را بدست اورده اند.
صدیقی همچنان در مورد بمباردمان منزل قوماندان جان احمد خان بایانی از سوی نیروهای خارجی در ولایت پروان نیز تماس گرفته گفت، حکومت در حال بررسی این حادثه بوده و هئیتی از جانب رئیس جمهور و رئیس اجراییه برای بررسی بیشتر وقوع این حادثه تعیین شده است.
در این نشست خبری همچنان بیان شد که نیروهای امنیتی کشور از حالت دفاعی به حالت تعرضی در آمده اند و با این شیوه تا شش ماه دیگر دشمن دچار مشکلات فراوان خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا