سیاست

رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با نمایندگان و بزرگان ولسوالی های خوست٬ فرنگ و گذرگاه نور دیدار کرد

کابل باختر 4 عقرب
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان به سلسله ملاقات های مردمی امروز با نمایندگان و بزرگان ولسوالی های خوست٬ فرنگ و گذرگاه نور ولایت بغلان دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر، در این نشست الحاج عبدالرحیم و استاد جمیل شیرزاد به نمایندگی از باشندگان این سه ولسوالی صحبت کردند.
سخنرانان احراز مقام ریاست اجرائی را برای دکتور عبدالله عبدالله تبریک گفتند و حمایت خویش را از تشکیل حکومت وحدت ملی اعلام کردند.
سخنرانان در صحبت های خویش خواهان اصلاح نظام انتخاباتی کشور گریده و از دکتور عبدالله عبدالله خواستند دیگر اجازه ندهد تقلب در تاریخ انتخابات این کشور تکرار گردد. سخنرانان با مطرح کردن مشکلات این سه ولسوالی از رئیس اجرائیه خواستند وعده های انتخاباتی اش را برای مردم این منطقه عملی سازد.
رئیس اجرائیه در سخنان خود در این نشست از تشریف آوری آنان و حمایت شان از حکومت وحدت ملی تشکر نمود. دکتور عبدالله عبدالله در صحبت هایش افزود: شما در جهاد و مقاومت مردم افغانستان نقش اساسی و سازنده داشتید و تاریخ این کشور قهرمانی های شما را هرگز فراموش نمی کند.
رئیس اجرائیه در ادامه صحبت هایش افزود:‌ حکومت وحدت ملی به خدمت به شما٬ اصلاحات در نظام انتخاباتی و عملی ساختن وعده های انتخاباتی متعهد است.
دکتور عبدالله عبدالله علاوه نمود: رشد متوازن و انکشاف متوازن معنایش خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات شماست و ما برای تحقق این هدف متعهد هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا