امنیت

وزیر داخله با شورای جوانان بلوچ دیدار کرد

کابل باختر 30 جدی
نورالحق علومی وزیرامور داخله امروز با شماری ازاعضای شورای جوانان بلوچ دیدار و در مورد مسایل امنیتی و نقش جوانان در این عرصه دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، وزیرامورداخله با اشاره به اهمیت نقش اقشارمختلف جامعه به ویژه نقش جوانان در تامین امنیت کشور و حمایت از نیروهای امنیتی، گفت که اکثریت نیروهای پولیس را جوانان تشکیل می دهند. وی افزود که کار های زیادی در زمینه بلند بردن ظرفیت مسلکی و تربیه کادر های جوان نظامی در پست های مهم امنیتی صورت گرفته که فرستادن صدها جوان به بیرون از کشور جهت فراگیری آموزش های مسلکی نظامی و پولیسی بخشی از این تلاش ها به شمار می رود.
وزیرامورداخله همچنان ازاحساس نیک جوانان بلوچ در راستای حمایت ازنیروهای امنیتی ودفاعی به ویژه پولیس ملی اظهارخرسندی نموده وبا تاکید بر تعهد رهبری وزارت امور داخله مبنی بر سهیم سازی هرچه بیشتر جوانان و زنان در سطوح مختلف وزارت امور داخله، ازجوانان بلوچ خواست تا درعرصه های مختلف همکار نیروهای پولیس باشند و در راستای بهبود وضعیت امنیتی مشوره ها و حمایت های همه جانبه خود را از این نیروها داشته باشند.
درهمین حال شماری ازجوانان بلوچ حمایت خود را از نیروهای امنیتی به ویژه نیروهای پولیس ملی اعلام کرد و اطمینان دادند که از نیروهای امنیتی خویش قاطعانه دفاع میکنند و از هیچ گونه سعی و تلاشی در راستای حمایت از این نیرو ها دریغ نخواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا