جامعه

شاهراه کابل – جلال آباد مسدود گردید

 

کابل 3 حمل باختر

شاهراه کابل – جلال آباد عصر امروز در پی لغزش قسمت از یک تپه ریگی مسدود گردیده است و مسوولان دروزارت  فوایدعامه میگویند تلاش برای بازگشایی شاهراه ادامه دارد مگر امكان باز شدن شاهراه  برای فردا متصور نیست.

انجنیر احمدشاه وحید معین وزارت فوایدعامه به آژانس باخترگفت،  بالغزش قسمت از بدنه یک تپه ریگی در نزدیکی تونل درونته که بخشی از شاهراه کابل – جلال آباد است این شاهراه از ساعت چهار وسی  عصر  امروز به روی ترافیک به صورت مکمل مسدود گردیده است.

مگروسایط کوچک مسافربری میتوانند از مسیر لغمان و سرخکان ولایت ننگرهار به عبور ، مرور شان ادامه دهند.

انجنیر احمدشاه اضافه داشت در پی لغزش این تپه یک موتر کرولای سراچه قسما تخریب شده ویک راکب آن زخم برداشت که در حال حاضر بستری است.

به گفته معین وزارت فواید عامه مواد گلی  که حدود یک ونیم کیلو متر شاهراه را فراگرفته و مسوولان فوایدعامه ننگرهار و لغمان تلاش دارند تا شاهراه را به روی ترافیک مجددآ بازنمایند مگر نظر به حجم مواد امکان ندارد تا شاهراه برای فردا به روی ترافیک باز شود.

او به مسافرین که شاهراه را عبور میکند گوشزد نمودکه مسیر به روی وسایط باربری وتیلری به صورت مکمل بسته است مگر وسایط کوچک مسافر بری میتوانند از مسیر لغمان و سرخکان رفت وآمد نمایند. معین وزارت فواید عامه خواستار همکاری و حوصله مندی مسافرین شد.

قابل ذکر است که حدود ده روز قبل نیز لغزش قسمت از بدنه یک تپه ریگی در همین محل شاهراه کابل – جلال آباد را مسدود ساخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا