ورزش

ستر جنرال عبدالرشید دوستم: دولت مکلف است زمینه ورزش را برای همۀ مردم مهیا کند

کابل باختر 22 قوس
ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری عصر امروز رئیس و اعضای کمیسیون برگزاری برنامه "ورزش برای همه" را به حضور پذیرفته با آن ها پیرامون کار آماده گی ها و تدابیر اتخاذ شده در این مورد گفتگو کرد.
در این دیدار داکتر عنایت الله بابر فرهمند رئیس کمیسیون برگزاری برنامه ورزش برای همه، گزارش کاری اش را به معاون اول ریاست جمهوری ارایه نموده ابراز داشت که همه کمیته های مربوط برای تحقق یابی این برنامه آماده شده اند.
بعد معاون اول ریاست کار اعضای کمیسیون برای برگزاری برنامه ورزش برای همه را ستوده یاد آور شد که با اندوه فراوان که ورزش افغانستان در سالهای جنگ آسیب فراوان دیده است و اکنون در شرایط کنونی دولت خود را مکلف میداند تا زمینه های ورزش را برای همه مردم افغانستان بویژه برای جوانان آماده کند در حالی که دشمنان کشور هر روز برای مردم مشکلات و بد بختی های فراوانی را ببار می آورند.
معاون اول ریاست جمهوری در این نشست گفت که رئیس جمهوری کشور از طرح ورزش برای همه حمایت می کند ولی به دلایلی اجرای این برنامه را به ماه حمل سال آینده موکول  نموده است.
اعضای کمیسیون برگزاری برنامه ورزش برای همه نیز از این اقدام حمایت کرده گفتند که در این مدت در مورد آماده گی های بیشتر در این  زمینه کار می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا