اخبارجامعه

صدها خانوادۀ نیازمند در کندز پول نقد دریافت کردند

کندز/۱۷دلو /باختر

بیش از ششصد خانواده در کندز پول نقد دریافت کردند.

این مطلب را مولوی عبدالولی محمدی رئیس امور مهاجرین و عودت کنندگان کندز به آژانس اطلاعاتی باختر بیان داشته گفت که به ادامه کمک‌های موسسات مدد رسان امروز دفتر اکتید برای ۶۳۲ خانواده نیازمند در کندز پول نقد مساعدت کرد.

رئیس مهاجرین کندز افزود که این کمک‌ها از جانب دفتر یاد شده در دو مرحله توزیع می‌شود که در مرحله اول امروز برای ششصدوسی و دوخانواده به هر خانواده ۳۲۰۰۰ افغانی پول نقد توزیع شد و در مرحله بعدی به این خانواده‌ها مبلغ ۲۰۶۰۰ افغانی نیزتوزیع خواهد شد.

محمدی افزود که این خانواده‌ها در هماهنگی با ریاست امور مهاجرین کندز در سطح مرکز و برخی از ولسوالی‌های این‌ولایت طور دقیق و همه‌جانبه مورد سروری قرار گرفته بودند.

طبق یک خبر: دیگر موسسه UNHCR به کمک مالی دفتر WAW برای ۶۶ تن از افراد معلول، معیوب و مستضعف در کندز برای هر خانواده ۱۱۰ دالر آمریکایی پول نقد توزیع کرد.

مولوی عبدالولی محمدی رئیس امور مهاجرین و عودت کنندگان کندز گفت که افراد یادشده که از مرکز و ولسوالی‌های کندز می‌باشند، قبلا از جانب ریاست امور مهاجرین کندز با هماهنگی دفتر WAW سروی شده بودند.

این در حالیست که دیروز دفتر IOM درهماهنگی باریاست امور مهاجرین کندز برای ۲۰۷ خانواده نیازمند در کندز برای هر خانواده ۲۰۰ دالر آمریکایی پول نقد توزیع کرده بود . خالقیار

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا