جامعه

برای رساندن کمک به هلیکوپتر ضرورت است

فیض آباد/ باختر/ 12/ ثور
هشتادو پنج تن مواد غذائی و غیر غذائی برای آسیب دیدگان قریه جرم بالای ولسوالی خواهان تهیه شده برای انتقال آن به دو بال هلیکوپتر ضرورت است .
به گفته منبع ، چون راه های مواصلاتی و پیاده روها نسبت برفباری مسدود میباشد با استفاده از هلیکوپتر های وزارت دفاع 92 باب خیمه با مقداری نان خشک بیسکویت به آنجا انتقال داده شده و فعلاً به آسیب دیدگان و بیجا شده گان که به تعداد 237 فامیل میرسد و به 237 باب خیمه نیاز است درصورت پروازهای بیشتر هلیکوپتر ها مواد متذکره انتقال داده میشود.
موصوف درمورد بیرون نمودن اجسادیکه زیر خاک باقیمانده گفت که براساس اطلاعاتی که ازمردم محل بدست آمده ، خانه هائیکه از اثر رانش زمینی فرورفته درعمق 60 متری زمین میباشد،امکان بیرون کردن شهدای این حادثه غیر ممکن است .
دوکتور نورمحمد خواهانی رییس صحت عامه ولایت بدخشان میگوید که ما در دو روز قبل دو تیم سیار صحی را با ادویه کافی و دکتوران جراح به منطقه اعزام نمودیم تا اطفال و بزرگ سالان راکه درمعرض خطر سردی هوا قرار دارند تداوی نمایند.
همچنان شاه ولی الله ادیب سرپرست ولایت بدخشان میگوید که ما به ولسوال خواهان هدایت دادیم تا هرچه عاجل درمورد اعمار سرپناه برای بیجاشد گان اقدام نمایند و از امکانات دولتی که درآن ولسوالی وجود دارد برای شان زمین جهت اعمار سرپناه تهیه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا