آموزش

نبود ساختمان معیاری از مشکلات مهم محصلان موسسه تربیه معلم سمنگان است

 

ایبک / باختر/ 10/ حمل

تعمیر تدریسی موسسه عالی تربیه معلم سمنگان که به کمک مالی بانک جهانی ترمیم و بازسازی گردید، مورد بهره برداری قرارگرفت.

سید عبدالجمیل امانی رییس این نهاد تحصیلی طی صحبتی به آژانس باختر گفت: آنان به کمک سی هزار دالر امریکایی بانک جهانی که از طریق ریاست عمومی تربیه معلم وزارت معارف بدسترس شان قرارگرفته بود ، علاوه از ترمیم و بازسازی تعمیر تدریسی این موسسه ، ساختمان لیلیه آن نهاد محصلان را نیز بازسازی نموده است.

امانی گفت، آنان همچنان ازاین مبلغ ده پایه کمپیوتر لب تاپ را جدیداً خریداری و نیز سایر کمپیوتر های تربیه معلم را ترمیم کردند.

رییس تربیه معلم نبود تعمیر معیاری برای لیلیه محصلان را از بزرگترین مشکلات محصلان عنوان نموده گفت، آنان برای رفع این مشکل پلان دارند ساختمان جدید را به گنجایش سه صد محصل اعمار نمایند.

 لیدا محصل صنف چهاردهم این موسسه ازکمک بانک جهانی در بازسازی این نهاد تحصیلی اظهار خوشی نموده گفت: بازسازی این ساختمان سبب علاقمندی محصلان نسبت به تحصیل شان شده است.

اخیراً از موسسه عالی تربیه معلم سمنگان حدود چهارصد تن از جوانان اعم از پسر و دختر بعداز دوسال آموزش سند فراغت را بدست آوردند و مسوولان میگویند: از طریق امتحان کانکور در سالروان بیشتر از سه صد تن به منظور ادامه تحصیل به آن موسسه معرفی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا