سیاست

وزیر امور داخله: موفقیت امروز سیلی محکمی از جانب مردم به روی دشمنان افغانستان بود

کابل باختر 24 جوزا
وزیر امور داخله برگزاری موفقانه دور دوم انتخابات را گامی دیگری در کشور در راستای استحکام پایه های نظام مردم سالار و یک جامعه قانونمند خواند.
به گزارش آژانس باختر، محمد عمر داوودزی وزیر امور داخله با پایان پروسه رای دهی در کشور اعلامیه یی را صادر کرد که در آن گفته شده،
مردم افغانستان با حضور حماسه آفرین شان در این دور انتخابات یکبار دیگر به تمام جهانیان ثابت ساختند که مصمم به استحکام پایه های نظام مردم سالار و ایجاد یک جامعه قانونمند اند.
موفقیت امروز سیلی محکمی از جانب مردم به روی دشمنان قسم خورده ی افغانستان بود. با وجود تهدیدات دشمن، مردم کشور به نیروهای امنیتی خود باور کرده و به سوی صندوقهای رای رفتند واین را ثابت ساختند که به نهادینه شدن دموکراسی، و ایجاد صلح وثبات پایدار تعهد کامل دارند. این همه در شرایطی به وقوع پیوست که دشمن برای تخریب و ناکام ساختن این روند ملی، از ماه ها قبل به این طرف آماده گی گرفته بودند.
نیروهای امنیتی کشور نیز با اراده قوی وعزم راسخ وهمکاری مردم  توانستند امنیت انتخابات را به گونه درست، و حتا بهتر از دور اول  تامین نمایند، وبرای مردم زمینه مناسب رای دهی را فراهم سازد.
همچنان به هموطنان عزیزی که بخاطر موفقیت این پروسه ی ملی جان  شیرین خود را از دست دادند، جنت برین و برای زخمی ها شفای عاجل استدعا دارم.
همچنان رسانه های ملی کشور نیز با درک مسولیت افغانی شان در موفق ساختن این پروسه ملی، از طریق آگاهی دهی و تشویق مردم نقش مهمی را ایفا نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا