سیاست

رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل ملاقات کرد

کابل باختر 4 عقرب
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان امروز بامحمد رضا یهرامی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قصر سپیدار ملاقات نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر، در این ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران احراز مقام ریاست اجرائیه را برای دکتور عبدالله عبدالله تبریک گفت و مراتب احترام و تمنیات نیک مقامات جمهوری اسلامی را به این مناسبت برای ایشان وسیله گردید.
سفیر جمهوری اسلامی در ادامهء صحبت هایش علاوه نمود که جمهوری اسلامی ایران از تشکیل حکومت وحدت ملی در افغانستان استقبال و حمایت می کند٬ و خواهان حفظ٬ گسترش و تقویهء روابط با افغانستان در تمام عرصه هاست. سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در رابطه به موضوع مهاجرین و رسیدگی به مشکلات آنان خواهان همکاری و تفاهم بیتشر میان دو کشور گردید.
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان از تشریف آوری آقای بهرامی و تمنیات نیک مقامات جمهوری اسلامی ایران تشکر نمود و از همکارهای های همیشگی جمهوری اسلامی برای مردم و دولت افغانستان قدردانی کرد. رئیس اجرائیه در ادامهء صحبت هایش افزود: حکومت وحدت ملی در افغانستان به حفظ٬ گسترش و تقویه روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران متعهد است و آرزودارد جمهوری اسلامی همکاری و روابطه خویش را با افغانستان در تمام عرصه ها توسعه و گسترش بخشد.
رئیس اجرائیه در ادامهء صحبت هایش به همکاری هرچه بیشتر دو کشور در رابطه به مهاجرین افغانستان و حل مشکلات آنان تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد جمهوری اسلامی ایران مثل همیش از کمک های لازم برای مهاجرین افغانستان دریغ نورزد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا