سیاست

ملل متحد: تلاش‌های حکومت در راستای مسایل حقوق بشری قابل قبول است

کابل 21 حوت باختر
داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، با جان‌گین رییس بخش هماهنگی و کمک‌های اولیه سازمان ملل متحد در قصر سپیدار دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر ، در نخست جان‌گین، روابط افغانستان با سازمان ملل متحد را خوب و سازنده عنوان کرد و حمایت سازمان ملل متحد را از دولت و ملت افغانستان ابراز نموده تاکید ورزید که ما اینجا هستیم تا شما را کمک کنیم.
وی همچنان تلاش‌های حکومت را در راستای مسایل حقوق بشری قابل قبول دانسته و بر تسریع تلاش‌ها در این عرصه تاکید ورزید.
سپس، داکترعبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور از حضور رییس بخش هماهنگی و کمک‌های اولیه سازمان ملل قدردانی نموده و از حمایت‌های سازمان ملل متحد از افغانستان تشکر و سپاس‌گزاری کرد.
رییس اجراییه پیرامون روابط منطقه‌ای افغانستان، اهداف انکشاف پایدار، انتخابات، آمادگی‌ها برای نشست جینوا و مسایل سیاسی- امنیتی کشور توضیحات ارایه کرد.
رییس اجراییه گفت: دولت افغانستان با کشورهای همسایه، منطقه و جهان روابط نیک و بر اساس منافع متقابل دارد. انتظار حکومت افغانستان این است که کشورها به جای استفاده ابزاری از گروه‌های تروریستی درنابودی دهشت‌افگنان اقدام نموده و از فرصت‌های موجود استفاده نمایند.
داکترعبدالله عبدالله، برگزاری انتخابات را یک ضرورت ملی دانسته و افزود که ما خود را مکلف می‌دانیم که انتخابات به موقع، شفاف و سراسری را برگزار کنیم. شمس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا