آموزش

وزیر تحصیلات عالی: طی سه ماه آینده تغییرات بنیادی در عرصه مدیریت بورس ها به میان خواهد آمد

کابل باختر 8 حمل
به منظور تامین شفافیت، سرعت، دقت و کسب اعتماد بیشتر مردم به روند امتحان بورس ها و نظام تحصیلات عالی در افغانستان وزارت تحصیلات عالی سیستم برقی امتحانات بورس های تحصیلی را به کار گرفت.
یک منبع خبری وزارت تحصیلات عالی به آژانس باختر خبر داد، پوهنمل دکتور نجیب الله خواجه عمری وزیر تحصیلات عالی، گفت:"ایجاد سیستم برقی امتحانات بورس های تحصیلی یک گامی دیگر در راستای شفافیت، مبارزه با فساد اداری و ایجاد حکومتداری برقی می باشد."
وی با ارائه اهمیت سیستم برقی امتحانات بورس های تحصیلی علاوه کرد که بعد از تطبیق این سیستم، زمینه  برای شکایات و انتقادات داوطلبان بورس های تحصیلی باقی نخواهند ماند.
وزیر تحصیلات عالی سه ماه آینده را به عنوان سه ماه مهم در بخش بورس ها خواند و علاوه کرد که در سه ماه آینده تغییرات بنیادی در عرصه مدیریت و سازماندهی امور مربوط به ارتباط خارجه و بورس ها به وجود خواهد آمد و چگونگی مدیریت این بخش مطابق معیار های منطقه و جهان صورت خواهد گرفت.
پوهنمل عبدالتواب بالاکرزی معین علمی وزارت تحصیلات عالی ضمن ارائه فواید سیستم یاد شده گفت:" امتحان این سیستم در سرتاسر افغانستان به طور شفاف امکان پذیر می باشد و این سیستم وزارت تحصیلات عالی را از نگاه اخذ امتحان جمعی خود کفا می سازد.
قابل یاد آوریست که سیستم امتحان برقی بورس های تحصیلی افغانستان قابلیت اخذ انواع مختلف امتحانات را دارا می باشد و یکی از بهترین سیستم ها در نوع خود به شمار می رود.#عبدالخالق 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا