جامعه

روز ملی بیرق کشور گرامی داشت شد

ولایت ها/۸ اسد/ باختر
مسوولان ولایت ها می گویند که بیرق ملی هویت ملی و نماد ارزش های ملی، آزادی، تمامیت ارضی، استقلال و یک ملت واحد است.
به گزارش خبرنگاران محلی آژانس باختر از ولایت های کشور روز ملی بیرق، با حضور مسوولان ملکی، نظامی، بزرگان، اعضای شورای ولایتی، رییسان اداره های دولتی و شمار زیادی از شهروندان در مرکز، شماری از ولسوالی ها گرامی داشت شد.
درمراسمی که به همین مناسبت در قول اردوی ۲۰۷ ظفر برگزار شد، تورنجنرال خیال نبی احمدزی قومندان قول اردوی ۲۰۷ ظفر بیرق ملی سه رنگ کشور را نشان عزت، شرف و یکپارچگی مردم افغانستان دانست و منسوبان آن قول اردو را به وحدت و يكپارچگی فرا خواند و آنان را ميراث دار نياكان پر افتخارشان دانست كه با قيمت خون شان از اين سرزمين حراست کرده اند .
برید جنرال عباس توکلی قومندان قول اردوی ۲۱۷پامیر در مراسم بزرگداشت و ارج گذاری به بیرق ملی کشور صحبت کرد و گفت: تا آخرین رمق حیات در بلند نگه‌داشتن آن تلاش می کنیم.
محمد داوود، والی غزنی در مراسمی که به مناسبت از روز ملی بیرق در شهر غزنی برگزار شد، از فداکاری های نیروهای امنیتی و دفاعی برای برافراشته نگهداشتن بیرق ملی کشور ستایش کرد و تاکید کرد که تجلیل و گرامی داشت از این روز وظیفه هر افغان است.
در محفلی که به همین مناسبت در شهر مزارشریف مرکز بلخ برگزار شد، غلام فاروق خپلواک معاون والی بلخ، بیرق ملی را نشانگر وقار و عزت یک ملت در سطح کشور و جهان دانست و از باشند‌گان کشور خواست که برای بیگانگان اجازه ندهند که ارزش ها و عزت یک ملت را پایمال کنند.
احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا