فرهنگ

مسوولان امر باالمعروف و نهی از منکردربلخ،با جمعی از خبرنگاران در آن ولایت دیدار کردند

مزارشریف/۱۶قوس/ باختر
مسوولان امربلمعروف و نهی از منکرواطلاعات فرهنگ بلخ امروز با شماری از خبرنگاران در آن ولایت دیدار کردند.
به گزارش آژانس باختر،در این نشست مولوي سردار محمد حیدری رییس امر باالمعروف و نهی از منکر،مسوول جلب و جذب و سمیع شکایت ولایت بلخ با حضور مولوي ذبیح الله نورانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ با مسوولان رسانه ها و جمعی از خبرنگاران محلی ولایت بلخ دیدار و ملاقات نمود.
در این دیدار حیدری پیروزی سرتاسری مجاهدین ا.ا‌ را در سراسر کشور نتیجه قرباني و جانفشانی های مجاهدین راستین کشور عنوان نمود و روی اهداف و برنامه های ا.ا.ا، تطبیق احکام شرعی و آگاهی دهی مردم از ارشادات نبوی به تفصیل صحبت نمود و رسانه ها را سرمایه مردم و پل ارتباط میان مردم و حکومت خواند.
رئیس امربالمعروف گفت جای خوشی و مسرت است که مردم ما بعد از گذشت بیست سال مبارزات پیهم بزرگترین قدرت جهان را به شکست مواجه کردند و آزادی و استقلال را به کشور به ارمغان آوردند. به همین منظور نیاز است که تمام اقشار جامعه به شمول رسانه ها به خاطر حفظ این دستاورد عظیم نیاز است تا همه دست به دست هم داده از نظام اسلامی و مردمی حمایت و حفاظت نمایم. به گفته‌ حیدری امارت اسلامي از رسانه ها حمایت نموده و برای هماهنگی و همکاری بهتر تلاش می‌ورزد.
همچنین مولوي ذبیح الله نوراني رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ از تلاش های همه‌جانبه مسولان رسانه ها و خبرنگاران در بلخ سپاسگزاری نمودو از تلاش ها در راستاي فراهم نمودن زمینه مصؤون برای پوشش برنامه ها و اطلاع رسانی به مردم ولایت بلخ یادآوری نمود.
سپس حبیب الله نجفی زاده به نماینده گی از سایرین از آماده گی های شان در راستای نشر و پخش برنامه های اسلامی و هماهنگی با پالیسی ا.ا.ا به مردم اطمینان سپرد. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا