امنیت

اعضای شورای ولایتی میدان وردک : وضعیت امنیتی ولسوالی های نرخ، جلریز و میدان نگران کننده است

کابل 18 اسد باختر
شماری از بزرگان، متنفذان و برخی از اعضای شورای ولایتی ولایت میدان، امروز در دیداری که با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور داشتند، از عدم هماهنگی نیروهای امنیتی برای تأمین ولسوالی های نرخ، جلریز و مرکز ولایت میدان انتقاد کردند.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس  باختر خبر داد، دیدار کنندگان ضمن تأکید برتوجه جدی حکومت به تأمین امنیت ولایت میدان به خصوص شاهراه نمبر2 در ولایت میدان، از گسترش جنگ و نا امنی، ترور و اختطاف در آن ولایت بخصوص ولسوالی های جلریز، نرخ و مرکز میدان ابراز نگرانی کردند و برهماهنگی بیشتر نیروهای امنیتی مؤظف در ولایت میدان برای تأمین امنیت هرچه بهتر آن ولایت تأکید ورزیدند.
آنان از عدم انکشاف در بخش های چون صحت، معارف، مشارکت ملی در ساختار ادارات دولتی نیز ابراز نا رضایتی کرده و از هیأت رهبری حکومت وحدت ملی خواستند تا به نیازمندی های مردم ولایت میدان در بخش های متذکره رسیدگی کنند.
دراین دیدارقانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور هماهنگی بین نیروهای امنیتی کشور را یک ضرورت جدی دانسته گفت که تلاش و زحمات نیروهای امنیتی کشور برای مقابله با مخالفان مسلح دولت برای مردم و دولت افغانستان قابل قدر است و هماهنگی بیشتر بین ارگانهای امنیتی می تواند میزان موفقیت این نیروها را در میدان جنگ با مخالفان مسلح دولت بیشتر سازد و نیازمندی های مردم ولایت میدان را از طریق ادارات مربوطه پیگیری می کند.
وی نقش مردم و حمایت آنان از نیروهای امنیتی کشور را برای تأمین امنیت در مناطق نا امن چون ولایت میدان حیاتی خوانده گفت که تحکیم و حدت و همدلی بین مردم باهم برادر افغانستان  نیز فرصت دیگری است که می تواند پاسخ دندان شکن به بد خواهان و دشمنان مردم افغانستان باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا