سیاست

ستر جنرال عبدالرشید دوستم: هراس افگنان جواب تمامی جنایات شان را خواهند داد

کابل 28 میزان باختر
ستر جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری امروز غرض بررسی وضعیت امنیتی ولایت های شمال، کابل را به قصد ولایت جوزجان ترک کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، معاون اول ریاست جمهوری در این مسیر ابتدا وارد میدان هوایی بین المللی مزار شریف گردید که از سوی برخی از نمایندگان مردم و فعالین حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان استقبال گردیده و طی یک توقف کوتاه با آنها دیدار و گفتگوکرده و بعد ذریعه هلیکوپتر های نیروی هوایی کشور با همراهانش روانه ولایت جوزجان شد.
معاون اول ریاست جمهوری هنگام ورود به شهر شبرغان از سوی والی ولایت جوزجان، مسوولان امنیتی ، نمایندگان شورا های ولایتی، زنان و فعالین حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان استقبال گردید .
در نشستی که به منظور استقبال از معاون اول ریاست جمهوری در ولایت جوزجان دایر گردیده بود، لطف الله عزیزی والی جوزجان در مورد وضعیت امنیتی ولایت جوزجان معلومات ارایه نموده افزود که اکنون وضعیت امنیتی نسبت به هر زمان دیگر در مرکز و ولسوالی های این ولایت بهتر بوده و عملیات نیرو های امنیتی نیز دستاورد های زیادی داشته است .
معاون اول ریاست جمهوری در جریان دیدارش با والی و بزرگان ولایت جوزجان ضمن تقبیح حملات اخیر مخالفان مسلح دولت در نقاط مختلف کشور و با اشاره به نا امنی های اخیر در ولایات فاریاب،کندز و دیگر نقاط کشور افزود که نیرو های امنیتی افغانستان توانایی دفع و ترد هرنوع حملات تروریست ها و دهشت افگنان را داشته و ما در میدان نبرد مخالفان را شکست داده ایم و اینبار نیز شکست خواهند داد .
معاون اول ریاست جمهوری افزود که تروریست ها و دشمنان افغانستان جواب تمامی جنایات و دهشت افگنی های شان را دریافت خواهند کرد و هیچ یک از عملکرد های تخریبکارانۀ شان از سوی نیرو های دفاعی و امنیتی کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند .
معاون اول ریاست جمهوری همچنان گفت که با رئیس جمهوری در مورد وضعیت امنیتی افغانستان ملاقات کرده است و زمانی که رئیس جمهوری هدایت بدهد به خاطر سرکوب دشمن به هر نقطۀ از کشور خواهد رفت.
معاون اول ریاست جمهوری به همه مردم اطمینان داد که حکومت به تمامی خواست ها و نیازمندی های آنان رسیده گی و امنیت مناطق شان به زودترین فرصت تامین خواهد شد زیرا دشمنان افغانستان به جز از تسلیم شدن و یا هم کشته شدن چاره دیگری ندارند.
معاون اول ریاست جمهوری خاطر نشان کرد که طالبان در کندز و دیگر نقاط کشور از ارتکاب هر گونه عمل جنایت کارانه دریغ نکرده به آزار و اذیت مردم پرداخته اند.
در پایان این دیدار معاون اول ریاست جمهوری با برخی از مسوولان نهاد های امنیتی و دفاعی نشست مشترکی را دایر نموده وضعیت امنیتی مناطق مختلف ولایت جوزجان را به بررسی گرفته علاوه کرد که تلاش می گردد تا امنیت کامل را در جوزجان و دیگر مناطق کشور برقرار گردد زیرا هدف بررسی امنیت و تامین صلح و ثبات است و باور کامل داریم که نیرو های امنیتی ما میتوانند مخالفان را به شکست مواجه سازند .
در این نشست مسوولان امنیتی و دفاعی نیز در مورد وضعیت امنیتی ولسوالی های ولایت جوزجان و ولایت های همجوار آن معلومات مفصل ارایه کردند .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا