سیاست

رئیس جمهور احمدزی مدال عالی دولتی غازی امیر امان الله خان را به پوهاند عبدالسلام عظیمی تفویض کرد

کابل باختر 1 عقرب
دکتور محمد اشرف غنی احمدزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان بخاطر تقدیر و ستایش از خدمات پوهاند عبدالسلام عظیمی قاضی القضات و سرپرست ستره محکمه، مدال عالی دولتی غازی امیر امان الله خان را طی مراسمی به وی تفویض کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در مراسمی که بدین مناسبت قبل از ظهر امروز در ارگ برگزار شد و در آن داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، انجنیر محمد خان و حاجی محمد محقق معاونین رئیس اجرائیه، احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب، شماری از اعضای شورای ملی و اعضای شورای عالی ستره محکمه و تعدادی از اعضای کابینه حضور داشتند، فرمان رئیس جمهور کشور توسط عبدالسلام رحیمی رئیس عمومی اداره امور در این مورد، قرائت گردید.
دکتور محمد اشرف غنی احمدزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پس از تفویض مدال مذکور، طی سخنانی گفت که جای افتخار است که از خدمات و تلاش های پوهاند عبدالسلام عظیمی در راستای حاکمیت قانون و تطبیق عدالت در کشور، ستایش می کنیم.
در اخیر این مراسم، پوهاند عبدالسلام عظیمی قاضی القضات و سرپرست پیشین ستره محکمه طی سخنانی از رئیس جمهور کشور به خاطر تفویض مدال عالی دولتی غازی امیر امان الله خان و قبولی استعفایش تشکر کرد.
پوهاند عبدالسلام عظیمی دریافت مدال عالی دولتی غازی امیر امان الله خان را نه تنها افتخاری برای خود بلکه برای اعضای ستره محکمه و مردم افغانستان دانست.
گفتنی است که پوهاند عبدالسلام عظیمی اخیراً استعفایش را به رئیس جمهور کشور تقدیم کرد و داکتر اشرف غنی احمدزی آنرا پذیرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا