سیاست

محمد یونس قانونی : نتیجه انتخابات به شفافیت در این روند ملی پیوند دارد

کابل /باختر 4جوزا
محمدیونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری امروز با رئیس، هیئت رهبری و شماری از اعضای مجمع همبستگی اقوام افغانستان دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ، در این دیدار رئیس مجمع همبستگی اقوام افغانستان در رابطه به برگزاری دور دوم انتخابات  افغانستان صحبت نموده یاد آور شد که مردم افغانستان خواهان برگزاری انتخابات شفاف در کشور شان می باشند و باور دارند که شفافیت در انتخابات مشروعیت حکومت آینده در افغانستان را تعیین می کند.
معاون اول ریاست جمهوری از ابتکار هیئت رهبری مجمع همبستگی اقوام افغانستان برای ایجاد  چنین یک نهاد مردمی اظهار قدر دانی کرده گفت که شما به وجایب ملی تان عمل کرده و تحکیم دوستی و وحدت میان مردم کشور تان را در برنامه کاری این نهاد گنجانیده اید.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که  در انتخابات ،انتخاب حق هرشهروند افغانستان است و امیدواریم که مردم افغانستان از این آزمون بزرگ  نیز پیروز بدر آیند و نهاد های مسئوول با شفافیت کامل به وظایف مربوط رسید گی کنند.
معاون اول ر یاست جمهوری همچنان گفت که نتیجه انتخابات به شفافیت در این روند ملی پیوند دارد و ما در این روند همچنان بیطرفانه عمل خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا