سیاست

اعلامیۀ مطبوعاتی ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ تروریستی امروز در جلال آباد

کابل 19 سرطان باختر
دشمنان مردم افغانستان امروز با انجام یک حملۀ تروریستی در ناحیۀ ششم شهر جلال آباد، شماری از هموطنان ما را شهید وتعدادی را هم  زخمی کردند.
محمد اشرف غنی رئیس جمهور ی که در حال حاضر به منظور یک سفر رسمی جهت اشتراک در اجلاس سران سازمان ناتو عازم بروکسل شده است، ضمن تقبیح نمودن شدید این حملۀ تروریستی گفت که دشمنان افغانستان با انجام این چنین جنایات می خواهند آرمان های مردم افغانستان و اجماع آنان را برای رسیدن به صلح خدشه دار نمایند، اما تروریستان باید بدانند که هرگز نمی توانند حکومت و مردم افغانستان را از اولویت های اساسی صلح باز دارند.
برای رسیدن به صلح و ثبات دایمی در افغانستان، اجماع ملی، منطقه یی و بین المللی به وجود آمده است و کنفرانس علمای دینی کشورهای اسلامی در شهر جدۀ عربستان سعودی که همین اکنون جریان دارد، نمایانگر همین اجماع است و حکومت افغانستان بر اساس اجماع یادشده، به‌خاطر تامین صلح و ثبات در کشور متعهد می باشد.
رئیس‌ جمهوری اسلامی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده‌های شهدای رویداد تروریستی مذکور ابراز داشته و به مسئولین مربوطه بخاطر مداوای مجروحین و رسیدگی به خانواده های شهدا، هدایات لازم صادر کرد. احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا