سیاست

رئیس جمهور حمله تروریستی در مقابل میدان هوایی جلال آباد را به شدت محکوم کرد

کابل باختر 8 حوت

 حامدکرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی را که باعث کشته و زخمی شدن عده یی از هموطنان ما در برابر نظام قراول میدان هوایی شهر جلال آباد گردید، به شدت محکوم کرد.

به اساس معلومات مسئولین قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار، یک  تروریست انتحاری امروز صبح در مسیر شاهراه جلال آباد – تورخم در برابر نظام قراول میدان هوایی شهر جلال آباد موتر مملو از مواد انفجاریه خود را منفجر ساخت که در اثر آن 9 تن شهید و در حدود 12 تن جراحت برداشتند که در جمله شهدا شش فرد ملکی، یک سرباز اردوی و دو تن نگهبانان نظام قراول میدان هوایی جلال آباد، شامل می باشند.

رئیس جمهوری کشور اعمال غیر انسانی و غیر اسلامی تروریستان را که در مسیر رفت و آمد مردم حملات تروریستی انجام می دهند، شدیداً محکوم می کند و خاطر نشان می سازد که دشمنان صلح و ثبات کشور با انجام چنین اعمال ناروا، بجز از نفرت و انزجار مردم و عذاب خداوندی، چیزی را نصیب نخواهند شد.     

حامد کرزی در حالیکه از کشته و زخمی شدن افراد بی گناه در این حادثه به شدت متاثر گردیده است، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را برای خانواده های شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر و برای زخمی شده گان سلامتی عاجل تمنا دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا