اقتصاد

عواید ریاست مخابرات هرات افزایش یافته است

شهرهرات / ۸جدی /باختر
مسوولان در ریاست مخابرات هرات از افزایش بیست وپنج درصدی عواید آن اداره نسبت به سال گذشته خبرمی دهند.
به اساس آمارارائه شده ، این اداره در یازده ماه سال گذشته مالی بیش از شصت وسه ملیون و هشت صد هزار افغانی عاید کرده است درحالی که این رقم درسال گذشته نزدیک به چهل و هشت ملیون افغانی می رسید.
عاشق الله علیزی رییس اداره مخابرات هرات دریک نشست خبری گفت " ریاست مخابرات هرات در تلاش است که خدمات پستی و مخابراتی را در آن ولایت توسعه و انکشاف دهد و بر خدمات مخابراتی، تکنالوژی و پستی نظارت و مدیریت جدی داشته باشد ".
رییس آن اداره از توزیع یک صد و شانزده هزار پاسپورت در یازده ماه گذشته خبر داد و علاوه کرد که بیش از شصت وسه میلیون و هشت صدو پانزده هزار افغانی به دست آمده است که 25 درصد افزایش عواید را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
عاشق الله علیزی همچنان از نظارت  و کارکرد این اداره بر پروژه کیبل، بازار فروش سیم کارت ها، نظارت از اعلانات تجارتی شبکه ها ، نظارت بر قانونمند بودن و غیر قانونی بودن فریکونسی ها و نظارت از اینترنت کلپ ها و شکایت مردم معلومات داد و گفت این اداره برای انکشاف شبکه های مخابراتی و ارتباطات پروژه یی به نام تی دی اف تلکام را روی دست دارد تا در ساحات دور دست خدمات ارتباطی و مخابراتی ایجاد کند.ختم/حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا