سیاست

پیام نماینده فوق العاده رییس جمهور، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

کابل باختر 22 سنبله
هموطنان شریف و خدا پرست، ملت سرفراز و آزاده، فرا رسیدن عید سعید قربان، لحظه ی تسلیمی اسماعیل ذبیح الله به مشیت الهی و یادآوره آزمون موفق ابراهیم نبی را به شما ملت مومن و خدا جو مبارک می گویم.
عید قربان در حقیقت تجدید پیمان بندگان خدا پرست به خواست پروردگار شان و رهایی مومنان از تعلقات غیر از خدا و نزدیکی به او تعالی است.
با استفاده از فرصت، فرا رسیدن عید قربان را به تمام خانواده های شهدا، نیروهای دلیر امنیتی و مردم عزیز تبریک می گویم.
مردم ما در شرایطی به پذیرایی این آیین خجسته می روند که صدها خانواده از هموطنان به خاطر از دست رفتن عزیزان شان در جنگ با گروه های تروریستی، داغدار و سوگوار اند.
مردم ما با آن که همه روزه در جنگ با تروریزم متحمل قربانی می شوند، اما با اراده محکم و قاطع استوارتر از گذشته در این راه ایستاده اند.
صلح یک خواست و نیاز انسانی و تاکید دین مقدس اسلام است، اما طرح صلح یک جانبه با تروریستان طی سالیان گذشته نشان داد که گروه های تروریستی به ویژه تروریستان طالب که در خدمت سازمان های استخباراتی قرار دارند و نه باوری به صلح داشته و نه از خود ارادۀ دارند، جز تلف کردن وقت و روحیه دادن به آن ها نتیجه ای ندارد. لذا در کنار باز بودن دروازه صلح به روی کسانی که به صلح باور دارند، سیاست سرکوب قاطع در برابر تروریستان تنها راه نتیجه بخش برای تامین امنیت و ثبات است.
همچنان آوردن اصلاحات و تامین خدمات رفاهی برای شهروندان از تعهدات و وظایف دولت است که همه باید مسئولانه برای به دست آوردن آن عمل نماییم.
ما باور داریم که با مشارکت همگانی و عادلانه همه گروه ها در قدرت و پرهیز از انحصار و یکجانبه گرایی، افغانستان عزیز با فایق شدن به همه چالش ها راه سعادت و ترقی را می پیماید.
یک بار دیگر، عید سعید قربان را به همه شهروندان عزیز از جمله خانواده معظم شهدا و نیروهای دلیر امنیتی تبریک گفته، آرزو دارم آن هایی که توانایی اقتصادی بهتری دارند خوشی های عید شان را با یاری کردن به شهروندان ناتوان به ویژه خانواده شهدا، قسمت نموده تا با خشنودی خداوند بزرگ بر برکت خوشی های خود بیفزایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا