سیاست

شماری از فعالان مدنی و جوانان طرح ( هر روز صلح را به احمد ضیا مسعود ارایه کردند

کابل باختر 9 قوس
شماری از فعالان مدنی و جوانان در دیداربا احمد ضیاء مسعود نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب
طرح ( هر روز صلح )  را با وی شریک ساخته و هدف برگزاری این برنامه بزرگ در افغانستان را رساندن پیام صلح به گروه های مخالف مسلح دولت و سازمان ملل متحد خواندند.
به گزارش آژانس باختر، آنان در زمینه از میان برداشتن تعصبات قومی، فرهنگ استفاده از کتاب و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در میان جوانان، منع خشونت علیه زنان و کمک به اطفال بی بضاعت را موارد عنوان کردند که در برنامه (هر روز صلح) روی آن کار شده است.
این جوانان علاوه کردند که در این برنامه از آسیب های جنگ به تمام گروه ها تروریستی و شهروندان جامعه اطلاع رسانی میکنند و فرهنگ تربیت صلح دوستی را از آغاز طفلیت نیز در نظر دارند.
احمد ضیا مسعود ضمن حمایت از کارکرد این جوانان از آنان خواست تا به عنوان جوانان این سرزمین عوامل جنگ را در کشور شناسایی نموده و برای شهروندان این یافته هایشان را در برنامهٔ هر روز صلح شریک سازند که کدام عوامل بر دوام جنگ و بی ثباتی در کشور تاثیر گذاشته است.
او بیان داشت : این برنامه می تواند پیام خوب به تمام جهانیان برساند که جوانان افغانستان میدانند عوامل تاثیر گذار جنگ در کشور شان چه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا