گزارش ها

درعقب قتل های زنجیره یی در افغانستان مسلماً دست حامیان آنها قرار دارد.

کابل باختر/ 29/ سنبله
حدود چهارسال قبل درشامگاه چنین روزی قاصد صلح لباس شیطانی به تن کرد و پروفیسور برهان الدین ربانی رییس شورای عالی صلح افغانستان را به شهادت رساند.
گزارشگر آژانس باختر مینگارد ، پس از آنکه پروفیسور برهان الدین ربانی شخصیت دینی و سیاسی در راس شورای عالی صلح افغانستان قرارگرفت، کمربند حلقه های استخباراتی منطقه سست شد، زیرا آنان درک کردند که او با تکیه خرد سیاسی ، نفوذ اجتماعی  و برداشت علمی و اساسی که از دین دارد دیر یا زود گروه های فریب خورده  را از چنگال شیطان های منطقه نجات خواهد داد و بازار جنگ که در اصل استراتیژی حلقه های استخباراتی منطقه برای منفعت دیگران است، کساد خواهد شد.
به همین دلیل بود که شیطان های تاریخ دست بکار شدند بنام قاصد صلح و مذاکره شیطانی را فرستادند تا جان مردی بگیرد که برای صلح و ثبات درمنطقه و افغانستان کمر بسته است. بخت با شیاطین بود، مرد صلح و خرد به خاطر مذاکره قاصد سیطان صفت را دعوت کرد تا باشد گره از مشکلات موجود بگشاید، او آمد و مرد صلح و خرد را با انجام حمله انتحاری برای ابد خاموش ساخت .
از آن زمان تاکنون چهارسال میگذرد، هر تحلیلگران، کارشناسان منطقه جهان و حتی پاکستان پیوسته تاکید می دارند که پاکستان درعقب گروه ها افراطی و هراس افگن قراردارد .
پس عاملان قتل های زنجیره ای در افغانستان نیز استخبارات منطقه میباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا