امنیت

قوماندان امنیه کابل از تامین امنیت روز انتخابات در کابل اطمینان داد

کابل باختر 23 جوزا
قوماندان امنیه کابل به شهروندان اطمینان داد که امنیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور نخست به طور بهتر تامین شده است .
جنرال ظاهر ظاهر قوماندان امنیه کابل که امروز از پوسته های امنیتی و چگونگی احضارات نیروهای امنیتی را در ساحاتی از شهر کابل ارزیابی  مینمود، به خبرنگاران از تامین بهتر امنیت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرکابل و اطراف آن اطمینان داد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، قوماندان امنیه کابل حین بازدید از پوسته های نیروهای امنیتی در داخل و بیرون شهر کابل به منسوبان امنیتی هدایت داد تا برای خنثی سازی هر گونه برنامه تخریبکارانه دشمنان  بیداری  و هوشیاری شانرا حفظ نمایند .
وی حین بازدید از  آماده گی های محاربوی منسوبان قطعه واکنش سریع پولیس به خبرنگاران گفت که شهروندان باید مطمین باشند و فردا با خاطر آسوده به مراکز رایدهی بروند و برای تعیین رئیس جمهور آینده کشور رای بدهند.
قوماندان امنیه کابل خاطر نشان کرد مردم  مطمین باشند که امنیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور نخست به طور بهتر تامین شده است و بیست وشش هزار نیروی ارگانهای امنیتی بخاطر تامین امنیت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری توظیف شده اند و دشمن مجال  نخواهد  یافت تا امنیت را در روز انتخابات خلل وارد کند.
جنرال ظاهر  از نیروهای  امنیتی خواست  تا حین بازرسی شهروندان از برخورد سالم و مسلکی استفاده کنند و سبب رنجش شهروندان نگردند.
وی گفت، ورود وسایط باربری ازچهل وهشت ساعت و وسایط مسافربری از بیست وچهار ساعت گذشته به اینطرف به شهرکابل ممنوع است و کسانیکه مریض دار اند و ورود شان نیاز  شمرده شود می توانند به داخل شهر بیایند.
جنرال ظاهر از یاد آوری دست آورد نیروهای امنیتی در روزهای اخیر خود داری کرد و بیان نمود که پس از  برگزاری  انتخابات دست آوردهای  نیروهای امنیتی به خبرنگاران  ارایه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا