سیاست

معاون اول رئیس جمهور با رئیس ولسی جرگه، هیئت اداری و روسای کمیته های آن مجلس دیدار کرد

کابل 2 ثور باختر
محمد یونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری امروز در دیدار با عبدالرووف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه، هیئت اداری و روسای کمیته های آن مجلس بر دوستی، و حفظ همبستگی مردم افغانستان در تمام زمینه ها تأکید نموده و آنرا حلال مشکلات در کشور خواند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،  معاون اول ریئس جمهور دراین دیدار ، پارلمان افغانستان را خانه مردم افغانستان خوانده گفت در این خانه  نماینده گان مردم روی  برنامه هایی که برای امروز و فردای کشور مهم است بحث وآن را نهایی میسازند.
معاون اول ریئس جمهور با یاد دهانی از حضورگسترده مردم کشور در انتخابات شانزدهم حمل سالروان گفت که مساعی هریک از نماینده گان ملت در برگزاری موفقانه انتخابات سازنده بوده است و آرزوست که مردم کشور در پایان این روند، به نتایج دلخواه دست یابند.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که هم حکومت و هم نماینده گان ملت افغانستان خود را موظف میدانند تا در راه تعمیل وعده های که به مردم کشور خود در جهت خدمت داده اند تلاش کنند، به همین منظور معاون اول ریاست جمهوری به هیئت رهبری و روسای کمیسون های ولسی جرگه وعده همکاری را داد.
  در این دیدار عبدالرووف ابراهیمی، رئیس ولسی جرگه به نماینده گی از وکلای مردم افغانستان در پارلمان صحبت کرده  گفت که امیدواریم دولت در عملی سازی برنامه های انکشافی و توسعه یی در ولایات همچنان ادامه بدهد تا مردم افغانستان به انتظاراتی که دارند برسند و روند پیشرفتهای درهمه زمنیه ها تداوم یابد.
رئیس ولسی جرگه افزود که پارلمان کشور در کنار دیگر قوه های تشکیل دهنده دولت قرار داشته و همه با هم یکجا در راستای دستیابی مردم ما به پیشرفت، ترقی، صلح و ثبات در کشور کار می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا