سیاست

بیش از ۲۰۰ آپارتمان برای نیروهای اردوی ملی توزیع می‌شود

کابل باختر 8 دلو
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با معاونین وزارت‌های شهرسازی و دفاع ملی کشور گزارش هیئت موظف شده را برای بررسی شهرک رهایشی لاله واقع در قصبه به‌بحث و بررسی گرفت.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر خبر داد، در ابتدا دگر جنرال غلام سخی معاون تامیناتی و لوژستیکی وزارت دفاع ملی کشور ابراز داشت: براساس تصمیم رهبری حکومت وحدت ملی قرار شد که شماری از بلاک‌های شهرک رهایشی لاله واقع در قصبه برای نیروهای اردوی ملی در وزارت دفاع ملی داده شود اما این بلاک‌ها از سوی هیئت موظف شده، تائید نشده‌اشت  و وزارت دفاع ملی از وزارت شهرسازی می‌خواهد که در همین شهرک بلاک‌های دیگر را به‌نیروهای اردوی ملی بدهد.
اجمل شمس معاون مسکن وزارت شهرسازی در این باره گزارش مختصری را به‌ رئیس اجرائیه کشور ارائه کرد و گفت: تیم تخنیکی این وزارت به تمام نگرانی‌های وزارت دفاع ملی در باره بلاک‌های شهرک لاله پاسخ می‌دهند و در این زمینه دلایل قناعت‌بخش دارند که کدام مشکل تخنیکی وجود ندارد.
رئیس اجرائیه کشور پس از ارزیابی و بررسی خواسته‌ها و دلایل دو طرف فیصله کرد که وزارت شهرسازی به‌زودی سه بلاک را در همین شهرک براساس خواسته‌ای وزارت دفاع ملی به‌ این وزارت تحویل دهد و همچنان کار یک بلاک دیگر را روی‌دست گیرد.
قابل ذکر است که این چهار بلاک رهایشی دارای بیشتر از ۲۰۰ آپارتمان می‌باشد که براساس ضرورت به نیروهای اردوی ملی کشور توزیع می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا