جامعه

داکتر کمال سادات ازعودت کنندگان استقبال کرد

کابل 18 میزان باختر
داکتر کمال سادات سر پرست و معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ دیروز از اردوگاه امورعودت کنندگان در ساحه پلچرخی کابل دیدن کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، داکتر کمال سادات با عودت کننده های افغان که از کشور پاکستان برگشته اند دیدن کرد و با گرمی  از آنان استقبال نمود و برگشت شان را به کشور  با اهدای شاخه های گل استقبال کرد  و از آنعده افغانهایی که هنوز در دیگر کشورها به گونه رقتبار زندگی میکنند خواست تا به کشورشان برگردند و در ساختن کشورشان سهیم بگیرند.
وی علاوه نمود که افغانها نباید فریب دیگران را بخورند و کشورشان را ترک نمایند و در نتیجه با ریختن پول خود به جیب آنان زندگی خود را به تباهی بکشند.
داکتر کمال سادات همچنان تعهد سپرد تا زمینه کار و تحصیل را برای جوانان فراهم نماید و  به آنعده ازعودت کنندگانی که بیمار هستند در اسرع وقت هر نوع امکانات صحی لازم را برایشان فراهم کند.
در این دیدار همچنان عبدالرحمن شمس ، رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان شهر کابل با قدردانی از سرپرست  وزارت اطلاعات و فرهنگ خاطرنشان ساخت که ریاست امور مهاجرین و عودت کنندگان کابل بازگشت دوباره مهاجرین افغان را به کشورشان خیرمقدم میگوید و در زمینه فراهم آوری هرنوع سهولت و امکانات لازم به آنان متعهد است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا