امنیت

کشته شدن ده هراس افگن در تخار

کابل  باختر  ۳۰ جوزا
ده تن از هراس افگنان طالب به شمول چندین تن از قومندانان برجسته آنان در تخار کشته شده و ۱۳ تن دیگر این هراس افگنان در عملیات نیروهای امنیتی  زخمی شدند.
دفتر مطبوعاتی وزارت داخله امروز با نشر خبرنامه یی گفته است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، روز گذشته عملیات مشترکی را به هدف پاکسازی برخی مناطق ناامن ولسوالی اشکمش ولایت تخار، راه اندازی کردند که تا کنون ادامه دارد که ۱۰هراس افگن طالب به شمول چندین عضو برجسته‌ این گروه تروریستی به هلاکت رسیده است و ۱۳ تن دیگر آنان نیز زخمی شده اند.
همچنان در نتیجه این عملیات، تااکنون تسلیحات جنگی سبک و سنگین هراس افگنان طالب نیز به دست نیروهای امنیتی و دفاعی افتاده است.
در همین حال باشند‌گان ولایت بغلان طی محفلی از نیروهای امنیتی به خاطر تأمین امنیت شان قدردانی کردند.
به گزارش آژانس باختر٬صدها تن از باشند‌گان ولایت بغلان به شمول؛ جوانان، موسفیدان، عالمان دین و فعالان جامعه مدنی، با برگزاری محفلی از کارکردهای نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی تقدیر کردند.
فعالان جامعه مدنی ولایت بغلان در این محفل، نیروهای امنیتی و دفاعی را فرزندان برخاسته از میان مردم عنوان کردند و بر حمایت از این نیروها به ویژه نیروهای پولیس ملی ولایت بغلان تأکید ورزیدند و وعده همکاری با این نیروها را سپردند. صائم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا