امنیت

طالبان مرز نمی شناسند و به هیچ ارزش ملی ، زبانی ، قومی ، دینی و مذهبی احترام قایل نیستند

کابل باختر/14/ میزان
حمله های نیروهای دفاعی وامنیتی کشور به لانه های هراس افگنان درکندز بیانگر تعهد صادقانه آنها  درسرکوب دشمن و حراست از وطن میباشد.
گزارشگر آژانس باختر مینگارد ، دراین سوالی وجود ندارد که که طالبان مسلح و مخالف نظام، پابند به ارزش های ملی و اسلامی نمی باشند ، آنها « هراس افگن» بنا به گفته ای زمامداران کشور مرز نمی شناسند و به هیچ ارزش ملی ، زبانی ، قومی ، دینی و مذهبی احترام قایل نیستند ، آنان به خاطر ویرانی وطن ، کشتار افغان ها و معرفی چهره خشن از دین و مقدسات اسلامی  زاده و پرورش داده شده اند ، خطوط عملکرد آنان را در برابر ملت و مردم عذاب دیده کشور استخبارات بیرونی تعیین میکند و با تزویر و حیله درپی فرصت های اند که براساس آن بتوانند بر نظام و مردم افغانستان آسیب وارد کنند .
به همین دلیل هرزمانی که دولت به خاطر صلح و آشتی میان مردم وافرادمسلح گامی را به جلوگذاشته است، درمقابل ایادی دشمن به تحرکات نظامی پرداخته و جنگ و افغان کشی را دربرخی از مناطق کشور تشدید بخشیده اند.
حمله برکندز ، هلمند و برخی از مناطق دیگر مصداق این ادعا میباشد به هرصورت دشمنان فرستاده شده از بیرون، درآستانه برگزاری کنفرانس بروکسل و امضای تفاهمنامه صلح با حزب اسلامی حکمتیار جنگ و خونریزی را انتخاب کردند و بخت نامیمون شانرا در کندز و هلمند یکبار دیگر به آزمایش ناکام گرفتند.
علی رغم آنکه درآغاز این حملات پیشرفت های داشتند و حامیان آنان طبل پیروزی می نواختند و کار کندز را تمام شده  عنوان نمودند غافل ازآن بودندکه  فرزندان صدیق این سرزمین که تاریخ و افتخارات این ملت را پیوسته با خون رقم زده اند ، هنوز عشق به حراست از وطن و ایستادگی در برابر اهریمن را درتاق نسیان نگذاشته اند  آنها با قامت های بلند آزادی خواهانه سرشار از عشق وطن و مردم ، کندز را به گورستان اهریمنان بیگانه و فرستاده شده تبدیل میکنند.
وضعیت بحرانی جنگ درکندز فقط پس از چند ساعت با ایثار و فداکاری سربازان و منسوبان دلیر امنیتی و دفاعی کشور به سود نظام و مردم تغییر می کند و دشمن با قبول تلفات فراوان از شهر به حومه های آن عقب زده میشود.
مردم افغانستان در بحبوحۀ حوادث تلخ و شیرین جنگ می دانند که کی ها به خاطر سرافگندگی و بربادی این ملت کمربسته اند و کی ها ازوطن ، مردم وارزش های ملی و اسلامی سرزمین شان دفاع میکنند.
درک این مساله برای مردم ونظام مهم است . آنانیکه به خاطر عزت، عفت و حراست ازمردم و نظام خون میدهند وخود را قربان میکنند نباید فراموش شوند ، مردم نیروهای دفاعی وامنیتی کشور را به مثابه محافظان آزادی خودشان و وطن می دانند و به شجاعت وحماسه آفرینی های آنان دربرابر دشمن افتخار میکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا