جامعه

حمله بر پوهنتون امریکایی افغانستان و سایرنهاد های تحصیلی نکوهش گردید

کابل باختر7 سنبله
دافغان ځوانانو مدنی بهیر، روند عدالت افغانستان و نهاد افغان سمون  امروز دریک نشستی حمله بر پوهنتون امریکایی افغانستان را نکوهش کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: در این نشست که در تالار مرکز بین المللی مطبوعات وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شده بود، انجنیر امیرزاده احمدزی رییس پوهنځی انجنیری پوهنتون باختر، حمله بالای پوهنتون امریکایی افغانستان وسایرنهاد های تحصیلی را نکوهش کرده گفت که امنیت نهاد های تحصیلی باید هرچه بیشتر تامین شود تا محصلان به خیال آسوده به تحصیل بپردازند.
حمید وردک رییس روند عدالت افغانستان نیز در صحبتی دشمنان افغانستان را دشمنان تمام مردم افغانستان و بخصوص جوانان و تعلم و تحصیل دانسته، از نهاد های بین المللی تقاضا کرد که بخاطرقطع حملات تروریستی که دست پاکستان میباشد، باید بالای آن کشور تحریم و فشار وارد کند.
عتیق الله ځاځی عضو نهاد افغان سمون حملات تروریستی وبخصوص بالای نهاد های تحصیلی را نکوهش کرده و ازمسوولان دولت خواست که بخاطرحفاظت نهاد های تعلیمی و تحصیلی اقدامات جدی نمایند .
سخنرانان تاکید کردند که از حادثات اخیر معلوم میشود که دشمنان به هیچگونه اصول انسانی و اسلامی پابند نبوده، مساجد، مدارس، مکاتب، پوهنتون ها و سایر نهادها و اماکن ازحملات آن ها در امان نمی باشد.
همینگونه ازمردم کشور تقاضا کردند که در تامین امنیت و نابودی دشمنان این کشور با نیروهای امنیتی کشور همکاری فعال نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا