امنیت

حمله بر نمازگزاران، ادامه دشمنی طالبان با مسلمانان و دین اسلام

کابل باختر/ 28/ جوزا
حمله بر نمازگزاران جنایت دیگریست که از طالبان سر زد و بار دیگر دوستی ظاهری و دشمنی حقیقی این گروه را با اسلام و مسلمانان ثابت ساخت.
به گزارش آژانس باختر ، چهارشنبه شب افراد اوباش و تشنه به خون مسلمانان که وابسته به گروه طالبان معرفی شده اند، به مسجدی در منطقه دُر اشکولک ولسوالی پغمان ولایت کابل حمله کردند و بر نماز گزاران درحالیکه سر به سجده خدا گذاشته بودند و اظهار عجز و معصونیت می نمودند، آتش گشودند. سه نماز گزار را شهید ساختند و سه نماز گزار دیگر زخمی نمودند.
حمله درست زمانی صورت گرفت که جمعی از مردم برای ادای نماز تراویح به این مسجد جمع شده بودند، درحالیکه تفنکنداران طالب درپغمان دست به چنین یک جنایت زدند، درهمین شب درولایت لوگر حاجی محمد نعیم رییس شورای انکشافی ولسوالی خروار آن ولایت که از خانه به قصد عبادت خدا و ادای نماز تراویح روانه مسجد بود، ازسوی گماشتگان طالب هدف قرارگرفت و مظلومانه شهید شد.
وقایع اخیر در پغمان و لوگر ادامه جنایات است که قبلاً ازسوی این گروه در برابر مسلمانان و نمازگزاران سرزده است.
طالبان چند سال قبل با بمب گذاری درداخل یک مسجد در مرکز ولایت لوگر ، باعث شهادت والی پیشین آن ولایت آنهم در روز اول عید شدند، آنها در قندهار، هلمند، تخار ، کندز ، ننگرهار و جا های دیگر نیز پیشنه حمله بر مساجد و نماز گزاران را دارند که در آن شماری از هموطنان ما جان شان را از دست داده اند.
همچنان طالبان که توان و درایت آرامی و پیشرفت مردم ما را ندارند درحمله بر مکاتب ، محلات تفریحی ، مسابقات ورزشی نیز گذشته زشت و شنیع دارند. همه اینها نمایانگر آن است که طالبان در پی هویت ستیزی و دشمنی با اسلام و مسلمانان اند، آنها جز پروژه های بزرگ استخباراتی اند که برای دشمنی با مسلمانان و هویت ستیزی در برابر اسلام خلق شده اند، ورنه حمله بر مسجد و نمازگزاران چگونه توجیه شده میتواند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا